У мережі вибухнув скандал навколо українського бренду COOSH тернопільської дизайнерки Аліни Френдій, подруги скандальної блогерки Тані Пренткович. Причиною суспільного обурення стала "креативна" реклама нової колекції взуття, повідомляють Патріоти України.
На сторінці модного лейблу в Instagram розмістили фото, де балетки маслянисто-жовтого кольору стоять просто на круасанах. Контент-команда бренду, напевно, закладала в промо сенс вершкового масла на хлібі, однак для більшості користувачів така "естетика" видалася недоречною, зокрема через контекст продукту в Україні: Голодомор, війна, заміновані пшеничні поля тощо.
І хоча команда COOSH вже видалила скандальну публікацію і навіть написала публічне вибачення, у мережі продовжують обговорювати недоречне фото та закликати до бойкоту бренду.
"Це просто якийсь жах і сюр, - висловилася у себе в Telegram-каналі стилістка Яна Платонова. - В країні, яка пережила Голодомор, де культивується зерно, а символічний жовтий на нашому прапорі інтерпретується, як поле пшениці, а ще й в той час, коли хлібороби під бомбами оброблюють ці поля… такі "креативи" - свідчення повної відірваності від реальності та нашої культури. Це зневага цінностей".
Її підтримали понад 80 українців. Ось деякі коментарі:
Суд у Львові визнав винною акушерку обласної клінічної лікарні Анну Федорчак, яка під час нічної зміни вдарила свою колегу металевими інструментами для пологів. Про це пише ZAXID.NET з посиланням на вирок суду, передають Патріоти України. Інцидент став...
2025 року в Україні підвищення пенсій торкнеться лише тих, хто досяг встановленого вікового порогу. Йдеться про доплати за вік, на які може претендувати більшість пенсіонерів. Граничний розмір такої надбавки становить 570 гривень. Про це пише видання O...