Танення льодовиків в Антарктиді: Вчені виявили дивні крижані стовпи і крижані сходи (фото)

Дивне утворення помітили на супутникових картах.

Вчені відкрили в Антарктиді дивні утворення - крижані стовпи незвичайної форми, які виникли через потепління, інформують Патріоти України.

Як пише Daily Mail, відкриття спантеличило дослідників. Глобальне потепління змусило розтанути льодовики Антарктиди. Перед очима здивованих дослідників опинилися величні Крижані стовпи. Вперше дивне утворення помітили на супутникових картах. Споруда мало нагадує щось природне, скоріше вона схожа на сходи, біля яких стоять високі стовпи.

І тепер вчені мають відправити експедицію прямо в царство вічного льоду. Про підставні знімки мови не йде, адже дані були отримані із супутників НАСА. Швидше за все, обстежити точку вирушать співробітники Канадського центру вивчення Антарктиди. Вчені вже висловили досить сміливу гіпотезу: сходи і Крижані стовпи дуже схожі на рукотворні будови.

Перший успіх здобув у легендарному "Хрещений батько": Пішов з життя відомий голівудський актор