На український ринок виходить Toyota bZ4X – перший масовий електромобіль японської марки. Новинка має футуристичний вигляд: кузов зі складною пластикою зовнішніх панелей, короткий капот, звужену матричну LED-світлотехніку.
Спереду авто немає звичної решітки радіатора, оскільки електроустановка не потребує великих повітрозабірників, на відміну від ДВЗ. Збудована на платформі e-TNGA модель має довжину кузова у 4690 мм, ширину – 1860 мм, висоту – 1650 мм. bZ4X за габаритами майже не відрізняється від RAV4 п’ятого покоління, але при цьому у електромобіля помітно більша колісна база – 2850 мм проти 2690 мм.
У салоні – кермо-штурвал під назвою One motion grip. В ролі селектора режиму трансмісії виступає шайба, що обертається, і окрема кнопка паркінгу.
У Toyota bZ4X є дві версії – з одним і двома електромоторами. У передньопривідному виконанні передбачено один мотор на 204 к.с., у повнопривідному – два по 109 к.с. (у сумі 218 «коней»). Час розгону 0-100 км/год становить 8,4 і 7,7 секунди відповідно.
Незалежно від кількості моторів використовується літій-іонна батарея ємністю 71,4 кВт*год. Запас ходу – 500 км для передньопривідної версії та 460 км для задньопривідної (цикл випробувань WLTC).
Ціни на електрокар стартують від 25 тисяч доларів.
Жителька американського Колорадо Моніка Лонг, що самостійно виховує трьох дітей розповіла, що її діти випадково з’їли прах свого дідуся під час гри, передають Патріоти України з посиланням на The New York Post. Вона розповіла журналістам, що залишила ...
Характерно, що глобальне потепління в Україні найбільш відчувається у зимові місяці і цей процес більш значний ніж у сусідів по Європі. Фахівці вказують, що середньодобовий показник температури в країні коливається від п'яти градусів морозу до п'яти гр...