За перше півріччя цього року пасажири 4 тис. 880 разів звертались до контактного центру "Укрзалізниці" з проханнями знайти загублені речі, інформують Патріоти України.
Як повідомляє прес-служба перевізника в своєму Telegram-каналі, працівники "Укрзалізниці" знаходять і повертають власникам 68% речей, забутих у поїздах під час мандрівки. В компанії зазначили, що "найулюбленіші" випадки – це забуті номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння і чорний підрясник з пачкою чіпсів зі сметаною та зеленню.
Однак найчастіше пасажири забувають у поїздах менш екзотичні речі: гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси всіх кольорів та розмірів, та ключі.
В УЗ наголосили, що у випадку, якщо людина загубила в поїзді дуже важливу річ, то необхідно описати її за формою або звернутися до контакт-центру "Укрзалізниці" за номером 0 800 503 111. Також можна залишити повідомлення через форму зворотного зв’язку в застосунку, та написати компанії у месенджерах та соц. мережах.
Народні депутати ухвалили в першому читанні законопроєкт № 9363 "Про внесення змін до деяких законів України щодо цифровізації виконавчого провадження". "За" проголосував 271 нардеп. Серед норм документа – можливість автоматичного арешту коштів боржник...
Жителям прикордонних районів Білгородської області роздали понад 9 тис. вогнегасників для того, щоб вони гасили пожежі після обстрілів. Про це повідомив голова регіону В'ячеслав Гладков, передають Патріоти України. «Може, хтось подумає, що інформація н...