"Це не дно, а українська реальність": "Епіцентр" знову потрапив у через карантин

Нібито онлайн-замовлення мали би допомогти уникнути скупчення людей у вихідний день, однак на практиці все пішло зовсім не так.

У мережі розкритикували "Епіцентр" через неналежне ставлення до клієнтів в карантин вихідного дня. Про неприємну ситуацію, яка сталася днями, розповів відомий київський організатор Леонард Григор'єв на своїй сторінці в Facebook, передають Патріоти України.

"Епіцентр" - ви дно! Так, треба, так, терміново, довелося робити ще вчора онлайн-замовлення. Сьогодні поїхав забирати. Паркуюся, одягаю маску, заходжу у двері, хол... Черга в холі людей 40-50 (в закритому приміщенні, звичайно, це краще, ніж ринок на відкритому повітрі, гаразд х*р з ним). Стоїть хлопець в центрі людей — міряє температуру. Тобто, стоїть собі у халаті хлопець, а навколо нього люди... Далі (як потім ці люди й сказали) потрібно взяти талончик. Талончик, мати його, електронної черги. Тобто, не порядок живої черги (прийшов, сказав номер замовлення і тобі його винесли, а прийшов – і чекай, поки його ще 20 хвилин будуть шукати по електронній черзі). Ок, йду до терміналу, і папір у цьому терміналі – закінчився", - написав киянин.

Але на цьому, як виявилося, проблеми не закінчилися. "Гаразд, є номер на табло (запам'ятав, 185). Чекаю ще 20 хвилин. Називають номер, підходжу, видають, оплата картою.

- Назвіть номер замовлення!

- Що?! На*рена я вводив цей же номер замовлення в терміналі?

- У вас немає талончика, треба звірити.

Як за 40 хвилин три рази пробити дно, розповість і покаже — Епіцентр", - в серцях сказав Леонард.

При цьому він також звернувся до міністра Максима Степанова.

"А сенс в такому ось "вихідному" для всіх, якщо і далі через ж*пу?! Дайте людям нормально працювати, а не займатися х*рней... І так, мені до найближчого ринку 5 хвилин, а в "Епіцентр" - 15 хвилин на машині", - резюмував Григор'єв.

Зазначимо, що співробітники "Епіцентру" під публікацією попросили уточнити номер замовлення, для детального розгляду ситуації". Але їх прохання, судячи з усього, лишилося проігнорованим.

Тим часом у коментарях до посту юзери вказують і на інші проблеми, які виникають навколо роботи цього ТЦ. "У всю сурмлять, як безпека важлива, а співробітники спокійно ходять з масками на підборідді та кашляють. Чувака в халаті з термометром можна взагалі назвати аніматором. Тикає цим термометром, не завжди потрапляє на руку навіть, а якщо й потрапить - не дивиться на нього", - написав Владислав Кудрик. До речі, деякі юзери вважають: "це не дно, а зображення звичайної української реальності...".

Після того, як не взяди хабар: На Хмельниччині чоловік застосував сльозогінний газ проти працівників ТЦК

п’ятниця, 22 листопад 2024, 21:57

Житель міста Полонне на Хмельниччині пропонував військовослужбовцям територіального центру комплектування $200, щоб відкупитися від мобілізації. Однак після відмови – застосував сльозогінний газ. Про це повідомила пресслужба Хмельницького обласного ТЦК...

Дехто був обурений ноу-хау: У Швейцарії церква замість священника у сповідальні встановила цифровий аватар Ісуса

п’ятниця, 22 листопад 2024, 20:40

У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він у реальному часі відповідає людям на їхні запитання. Про це повідомили у The Guardian, передають Патріоти України. Інсталяц...