"Це не дно, а українська реальність": "Епіцентр" знову потрапив у через карантин

Нібито онлайн-замовлення мали би допомогти уникнути скупчення людей у вихідний день, однак на практиці все пішло зовсім не так.

У мережі розкритикували "Епіцентр" через неналежне ставлення до клієнтів в карантин вихідного дня. Про неприємну ситуацію, яка сталася днями, розповів відомий київський організатор Леонард Григор'єв на своїй сторінці в Facebook, передають Патріоти України.

"Епіцентр" - ви дно! Так, треба, так, терміново, довелося робити ще вчора онлайн-замовлення. Сьогодні поїхав забирати. Паркуюся, одягаю маску, заходжу у двері, хол... Черга в холі людей 40-50 (в закритому приміщенні, звичайно, це краще, ніж ринок на відкритому повітрі, гаразд х*р з ним). Стоїть хлопець в центрі людей — міряє температуру. Тобто, стоїть собі у халаті хлопець, а навколо нього люди... Далі (як потім ці люди й сказали) потрібно взяти талончик. Талончик, мати його, електронної черги. Тобто, не порядок живої черги (прийшов, сказав номер замовлення і тобі його винесли, а прийшов – і чекай, поки його ще 20 хвилин будуть шукати по електронній черзі). Ок, йду до терміналу, і папір у цьому терміналі – закінчився", - написав киянин.

Але на цьому, як виявилося, проблеми не закінчилися. "Гаразд, є номер на табло (запам'ятав, 185). Чекаю ще 20 хвилин. Називають номер, підходжу, видають, оплата картою.

- Назвіть номер замовлення!

- Що?! На*рена я вводив цей же номер замовлення в терміналі?

- У вас немає талончика, треба звірити.

Як за 40 хвилин три рази пробити дно, розповість і покаже — Епіцентр", - в серцях сказав Леонард.

При цьому він також звернувся до міністра Максима Степанова.

"А сенс в такому ось "вихідному" для всіх, якщо і далі через ж*пу?! Дайте людям нормально працювати, а не займатися х*рней... І так, мені до найближчого ринку 5 хвилин, а в "Епіцентр" - 15 хвилин на машині", - резюмував Григор'єв.

Зазначимо, що співробітники "Епіцентру" під публікацією попросили уточнити номер замовлення, для детального розгляду ситуації". Але їх прохання, судячи з усього, лишилося проігнорованим.

Тим часом у коментарях до посту юзери вказують і на інші проблеми, які виникають навколо роботи цього ТЦ. "У всю сурмлять, як безпека важлива, а співробітники спокійно ходять з масками на підборідді та кашляють. Чувака в халаті з термометром можна взагалі назвати аніматором. Тикає цим термометром, не завжди потрапляє на руку навіть, а якщо й потрапить - не дивиться на нього", - написав Владислав Кудрик. До речі, деякі юзери вважають: "це не дно, а зображення звичайної української реальності...".

Готуємось до виборів? Зеленський анонсував нову роздачу грошей населенню 2026 року

середа, 24 грудень 2025, 3:21

Президент Володимир Зеленський у своєму вечірньому зверненні заявив, що у 2026 році держава планує запровадити нові програми прямої фінансової підтримки населення. Своє рішення він аргументував "успішністю" поточної програми "Зимова підтримка" та практ...

Виконав свій "громадянський обов'язок": Засновник Тelegram Дуров став батьком 100 дітей

вівторок, 23 грудень 2025, 21:02

Російський бізнесмен і засновник Тelegram Павло Дуров оплачував процедуру ЕКЗ для жінок, які хотіли народити від нього дитину. Про це розповіло видання Daily Mail 23 грудня, передають Патріоти України. Засновник Telegram ще на початку 2010-х років став...