
Ісландські вчені дійшли висновку, що дивитися фільми на зимову тематику (такі, як анімаційна стрічка "Крижане серце") шкідливо для тих, хто намагається схуднути. Їх перегляд може викликати тягу до нездорової їжі, передають Патріоти України.
Як повідомляє видання Daily Mail, дослідження, яке провели фахівці Університету Рейк'явіка, показало — ті, хто дивився відеоролик, де було зображено засніжений ліс, більше віддавали перевагу калорійній їжі, ніж ті, хто дивився відео з літнім зеленим лісом.
Експерти вважають, що це пов'язано з інстинктом, що виробився в ході еволюції у людей, щоб не голодувати взимку. Багато тварин напередодні зими їдять більше, ніж їм потрібно, щоб накопичити жир. Тоді вони зможуть вижити при меншій кількості приймань їжі в холодну пору року.
Вчені заявили, що компанія Coca-Cola могла ненавмисно отримати вигоду з біологічної реакції споживачів на свою знамениту різдвяну рекламу. І закликали створювати рекламу, в якій не буде «зимових сигналів».
У Гонконзі чотирьох колишніх працівників складу Chanel засудили до 4–7 років ув’язнення за спробу викрасти понад 700 предметів розкоші, передають Патріоти України. Йдеться про 601 сумку та 123 гаманці загальною вартістю близько $2,4 млн. Працівники нам...
У Полтаві поліцейська врятувала півторарічного хлопчика, який опинився за крок від падіння з 9-го поверху, передають Патріоти України. Інцидент стався 11 серпня під час перевірки родини. Інспекторка побачила дитину, яка стояла на столі біля відчиненого...