У "ПриватБанку" списали гроші з картки клієнта, але не видали йому готівку: Чому виникла проблема і що треба знати

Клієнт "ПриватБанку" поскаржився, що під час операції з видачі готівки у роботі банкомату стався збій - і той не видав йому грошей. При цьому запитувана сума з його рахунку була списана. У самому банку це підтвердили, а також запевнили, що працюють над поверненням коштів. Про проблему клієнт "ПриватБанку" розповів на профільному порталі "Мінфін", передають Патріоти України.

Він зазначив: під час операції банкомат здійснив перезавантаження. "Знімав в банкоматі ПриватБанку готівку, банкомат перезагрузився прямо посеред операції і не видав кошти. З карти гроші списали", – йдеться в скарзі. При цьому клієнт зазначив: швидко повертати йому його гроші банк відмовився. Зокрема, у службі підтримки йому сказали "очікувати до 14 днів".

Що кажуть у ПриватБанку

У самому ж ПриватБанку проблему підтвердили. А також зазначили: станом на ранок 22 січня заявка на повернення коштів перебувала в роботі. Скарга ж була опублікована увечері 21 січня, а заявку, за словами клієнта, була подана за 2 дні до цього. "В Перепрошуємо за незручності. Очікується проведення та звірка результатів інкасації", – йдеться у відповіді банку.

Чи не перша скарга на ПриватБанк

Описана проблема не перша, з якою зіткнулися клієнти ПриватБанку, намагаючись зняти готівку. Раніше клієнтка установи повідомила про блокування можливості зняття готівки за кордоном. За її словами, причиною стала підозра, що гроші хотіла зняти інша людина. У самому банку підтвердили таку практику. Зазначивши: вони мають бути впевнені, що гроші знімає саме власник картки.

Однак за словами клієнтки, з цим також виникли проблеми. ""Нібито для вирішення питання надіслали послання на свій бот, в якому потрібно зробити селфі із карткою. Зробила, відхилили. І так 5 разів підряд. Пишуть нібито не чітко видно карту. Робила фото у різних місцях, при різному освітленні, в різний час дня. Все одно все теж саме", – розповіла вона.

Причиною ж, за якою їй не вдається зробити фото картки, яке б задовольнило ПриватБанк, клієнтка назвала поганий дизайн. "Їх картка з дизайном минулого віку, без чіпу, без нфс, без нормально надрукованого номеру за 3 роки", – наголосила клієнтка.

Крім того, підкреслила вона, банк не запропонував їй будь-яких виходів із ситуації, окрім відвідування свого відділення. Що, найімовірніше, зробити вона не може. В самому банку ж підкреслили: вони мають бути впевнені, що кошти знімає саме власник картки. А тому для підтвердження операції справді з цією метою можуть вимагати "чітке фото з цією карткою".

При цьому там дали поради, як краще зробити фото картки, щоб воно пройшло перевірку. "Фото треба робити з карткою із повідомлення, номер картки має бути чітким на фото, піднесіть її ближче до екрану", – сказали у ПриватБанку.

По кишені буде не всім: Samsung представила смартфон, який розкладається на три частини

четвер, 30 жовтень 2025, 6:52

Компанія Samsung Electronics представила смартфон з екраном, що розкладається на три частини, повідомляє The Verge, передають Патріоти України. Гаджет показали на виставці, яка відбулася у рамках саміту Азіатсько-Тихоокеанського економічного співробітн...

Нові вимоги до стажу й доходів: Ось що зміниться для українських пенсіонерів у 2026 році

четвер, 30 жовтень 2025, 6:34

У той час як у частини українців можуть зменшитися пенсії, в Україні поступово змінюються правила виходу на пенсію та отримання соціальної допомоги. Уже з 2026 року зростуть вимоги до страхового стажу, а умови оформлення соціальної пенсії стануть чіткі...