У "ПриватБанку" списали гроші з картки клієнта, але не видали йому готівку: Чому виникла проблема і що треба знати

Клієнт "ПриватБанку" поскаржився, що під час операції з видачі готівки у роботі банкомату стався збій - і той не видав йому грошей. При цьому запитувана сума з його рахунку була списана. У самому банку це підтвердили, а також запевнили, що працюють над поверненням коштів. Про проблему клієнт "ПриватБанку" розповів на профільному порталі "Мінфін", передають Патріоти України.

Він зазначив: під час операції банкомат здійснив перезавантаження. "Знімав в банкоматі ПриватБанку готівку, банкомат перезагрузився прямо посеред операції і не видав кошти. З карти гроші списали", – йдеться в скарзі. При цьому клієнт зазначив: швидко повертати йому його гроші банк відмовився. Зокрема, у службі підтримки йому сказали "очікувати до 14 днів".

Що кажуть у ПриватБанку

У самому ж ПриватБанку проблему підтвердили. А також зазначили: станом на ранок 22 січня заявка на повернення коштів перебувала в роботі. Скарга ж була опублікована увечері 21 січня, а заявку, за словами клієнта, була подана за 2 дні до цього. "В Перепрошуємо за незручності. Очікується проведення та звірка результатів інкасації", – йдеться у відповіді банку.

Чи не перша скарга на ПриватБанк

Описана проблема не перша, з якою зіткнулися клієнти ПриватБанку, намагаючись зняти готівку. Раніше клієнтка установи повідомила про блокування можливості зняття готівки за кордоном. За її словами, причиною стала підозра, що гроші хотіла зняти інша людина. У самому банку підтвердили таку практику. Зазначивши: вони мають бути впевнені, що гроші знімає саме власник картки.

Однак за словами клієнтки, з цим також виникли проблеми. ""Нібито для вирішення питання надіслали послання на свій бот, в якому потрібно зробити селфі із карткою. Зробила, відхилили. І так 5 разів підряд. Пишуть нібито не чітко видно карту. Робила фото у різних місцях, при різному освітленні, в різний час дня. Все одно все теж саме", – розповіла вона.

Причиною ж, за якою їй не вдається зробити фото картки, яке б задовольнило ПриватБанк, клієнтка назвала поганий дизайн. "Їх картка з дизайном минулого віку, без чіпу, без нфс, без нормально надрукованого номеру за 3 роки", – наголосила клієнтка.

Крім того, підкреслила вона, банк не запропонував їй будь-яких виходів із ситуації, окрім відвідування свого відділення. Що, найімовірніше, зробити вона не може. В самому банку ж підкреслили: вони мають бути впевнені, що кошти знімає саме власник картки. А тому для підтвердження операції справді з цією метою можуть вимагати "чітке фото з цією карткою".

При цьому там дали поради, як краще зробити фото картки, щоб воно пройшло перевірку. "Фото треба робити з карткою із повідомлення, номер картки має бути чітким на фото, піднесіть її ближче до екрану", – сказали у ПриватБанку.

Отримали заяву від дружини: Поліція розслідує зникнення таксиста, який конфліктував із представниками ТЦК у Харкові

субота, 18 січень 2025, 21:07

18 січня до поліції надійшла заява від 30-річної жінки про встановлення місцезнаходження її цивільного чоловіка 1983 року народження. Зі слів заявниці, він перестав виходити з нею на зв'язок з 16 січня, тому що його забрали співробітники ТЦК. У своєму ...

Десятки поранених: В Іспанії впав гірськолижний підйомник (фото)

субота, 18 січень 2025, 19:41

В Іспанії «обвалився» гірськолижний підйомник, внаслідок чого десятки людей отримали поранення. Наразі відомо про щонайменше 30 постраждалих. Про це пише Sky News, передають Патріоти України. Інцидент стався на крісельному підйомнику на гірськолижному ...