Клієнт "ПриватБанку" поскаржився, що під час операції з видачі готівки у роботі банкомату стався збій - і той не видав йому грошей. При цьому запитувана сума з його рахунку була списана. У самому банку це підтвердили, а також запевнили, що працюють над поверненням коштів. Про проблему клієнт "ПриватБанку" розповів на профільному порталі "Мінфін", передають Патріоти України.
Він зазначив: під час операції банкомат здійснив перезавантаження. "Знімав в банкоматі ПриватБанку готівку, банкомат перезагрузився прямо посеред операції і не видав кошти. З карти гроші списали", – йдеться в скарзі. При цьому клієнт зазначив: швидко повертати йому його гроші банк відмовився. Зокрема, у службі підтримки йому сказали "очікувати до 14 днів".
Що кажуть у ПриватБанку
У самому ж ПриватБанку проблему підтвердили. А також зазначили: станом на ранок 22 січня заявка на повернення коштів перебувала в роботі. Скарга ж була опублікована увечері 21 січня, а заявку, за словами клієнта, була подана за 2 дні до цього. "В Перепрошуємо за незручності. Очікується проведення та звірка результатів інкасації", – йдеться у відповіді банку.
Чи не перша скарга на ПриватБанк
Описана проблема не перша, з якою зіткнулися клієнти ПриватБанку, намагаючись зняти готівку. Раніше клієнтка установи повідомила про блокування можливості зняття готівки за кордоном. За її словами, причиною стала підозра, що гроші хотіла зняти інша людина. У самому банку підтвердили таку практику. Зазначивши: вони мають бути впевнені, що гроші знімає саме власник картки.
Однак за словами клієнтки, з цим також виникли проблеми. ""Нібито для вирішення питання надіслали послання на свій бот, в якому потрібно зробити селфі із карткою. Зробила, відхилили. І так 5 разів підряд. Пишуть нібито не чітко видно карту. Робила фото у різних місцях, при різному освітленні, в різний час дня. Все одно все теж саме", – розповіла вона.
Причиною ж, за якою їй не вдається зробити фото картки, яке б задовольнило ПриватБанк, клієнтка назвала поганий дизайн. "Їх картка з дизайном минулого віку, без чіпу, без нфс, без нормально надрукованого номеру за 3 роки", – наголосила клієнтка.
Крім того, підкреслила вона, банк не запропонував їй будь-яких виходів із ситуації, окрім відвідування свого відділення. Що, найімовірніше, зробити вона не може. В самому банку ж підкреслили: вони мають бути впевнені, що кошти знімає саме власник картки. А тому для підтвердження операції справді з цією метою можуть вимагати "чітке фото з цією карткою".
При цьому там дали поради, як краще зробити фото картки, щоб воно пройшло перевірку. "Фото треба робити з карткою із повідомлення, номер картки має бути чітким на фото, піднесіть її ближче до екрану", – сказали у ПриватБанку.
У Великій Британії у п’ятницю, 22 листопада, чоловік зізнався, що здійснив підпал лондонської комерційної нерухомості, пов’язаної з Україною. Також він визнав, що отримав гроші від іноземної розвідки у справі, яку пов’язують з РФ. Про це повідомляє аге...
У суботу, 23 листопада, на українців чекатиме похмура погода з дощем та мокрим снігом. Про це розповіла синоптикиня Наталія Діденко, передають Патріоти України. " У суботу вологи в Україні вистачатиме. Сніг, мокрий сніг, дощ. Вдень 23 листопада основна...