У рази ефективніше дієт: Британські вчені розповіли про серйозну перевагу м'яса

Британські вчені встановили, що рослинні білки гірше підтримують м'язове здоров'я, ніж тваринні. Як повідомляє DailyMail, дослідження провели співробітники Королівського коледжу Лондона на чолі з Олівером Вітардом, передають Патріоти України.

Вони провели тести на добровольцях, яким давали в їжу або білки тваринного походження, або альтернативу на основі сої і пшениці. Після вони провели різні аналізи, щоб перевірити як ця їжа вплинула на здоров'я м'язів добровольців.

В результаті вони помітили, що тваринний білок більш ефективно запобігає виснаженню м'язів. За допомогою рослинної їжі можна досягти такого ж ефекту, однак вжити її потрібно буде більше. Також дослідники відзначили, що рослинні дієти корисні для навколишнього середовища, але можуть негативно впливати на м'язове здоров'я.

"Краще використовувати більш збалансований і менш екстремальний підхід до зміни харчової поведінки, тобто вживати в їжу як тваринні, так і рослинні білки", – прокоментували вчені своє дослідження.

Польська студентка закінчила навчання у Львові, але диплом так і не отримала: Що сталося

середа, 10 червень 2026, 23:50

Громадянка Польщі, яка чотири роки навчалася у Львівському національному університеті імені Івана Франка, не змогла отримати диплом бакалавра навіть після успішного завершення навчання та захисту кваліфікаційної роботи, передають Патріоти України. Як в...

"Бумеранг": У Росії "герой СВО" убив ексдружину і семирічну дитину

середа, 10 червень 2026, 22:44

У Свердловській області РФ суд виніс довічний вирок Артему Бучину, який убив свою колишню дружину та її семирічну доньку, передають Патріоти України. За даними слідства, трагедія сталася під час конфлікту між чоловіком і його ексдружиною. Під час сварк...