У шахраїв просто "закипають" мізки: Як кібер-бабуся захищає тисячі пенсіонерів від зловмисників

Оператор стільникового зв'язку у Великій Британії, Virgin Media O2, представив інноваційний і кумедний підхід до боротьби з телефонними шахраями за допомогою чатбота зі штучним інтелектом на ім'я "Дейзі", який представляється бабусею. Прийнявши вигляд розгубленої літньої жінки, Дейзі покликана витрачати час шахраїв на незв'язну балаканину, що не має відношення до справи. Про це пише The Byte, передають Патріоти України.

Ініціатива компанії, підкріплена ідеями відомого мисливця на шахраїв Джима Браунінга, знаменує собою нову еру використання штучного інтелекту, спрямованого на припинення шахрайських дій щодо беззахисних людей. Virgin Media представила Дейзі як "керівника відділу по роботі з шахраями", наголосивши, що її завдання — привернути шахраїв, затримати їхню увагу й обмежити їхні можливості завдати шкоди справжнім людям, таким як літні громадяни, які часто стають жертвами шахраїв.

Дейзі використовує складний розмовний ШІ для імітації людського спілкування, включно з відступами про такі хобі, як в'язання, і анекдоти про сімейне життя. Коли від неї вимагають конфіденційну інформацію, вона генерує безглузді відповіді, щоб збити того, хто телефонує, з пантелику. За даними Virgin Media O2, такий підхід успішно утримує деяких шахраїв у напрузі до 40 хвилин — це значна затримка, яка не дає змоги їм перейти до реальних жертв.

Директор із запобігання шахрайству Мюррей Маккензі наголосив на другорядній ролі Дейзі в навчанні людей критично оцінювати особистість абонентів, нагадуючи їм, що голос на іншому кінці дроту не завжди може викликати довіру. Створення чатбота відбувається на тлі дедалі більшої стурбованості з приводу використання штучного інтелекту в зловмисних цілях, включно зі створенням шахрайських дзвінків і спроб фішингу. Звернення Virgin Media назад цієї тенденції навпаки демонструє потенціал ШІ як захисного інструменту.

Використовуючи власні стереотипи шахраїв про літніх людей, Дейзі додає особливий рівень стримування в боротьбу з шахрайством. Ця ініціатива також узгоджується з ширшими зусиллями компаній та урядів усього світу в боротьбі зі зростаючою загрозою кіберзлочинності, що стрімко розвивається і стає дедалі витонченішою. Статистика показує, що телефонне шахрайство залишається серйозною проблемою в усьому світі, і щорічно внаслідок таких схем втрачаються мільярди доларів.

Такі інструменти, як Дейзі, можуть виявитися ефективними в зниженні цих втрат, не тільки порушуючи робочі процеси шахраїв, а й сприяючи підвищенню обізнаності населення, вважають її творці. Підхід Virgin Media O2 демонструє, як компанії можуть творчо використовувати технології для розв'язання соціальних проблем, одночасно отримуючи вигоду від позитивних зв'язків із громадськістю та наукового прогресу.

Готуйтеся до удару по кишені! В Україні злетять ціни на "стратегічний" продукт

субота, 18 січень 2025, 7:44

Ціни на хліб в Україні зростають через здорожчання палива, нестабільність в енергоносіях, здорожчання сировини. Про це повідомив заступник очільника Всеукраїнської аграрної ради Денис Марчук в коментарі УНІАН, передають Патріоти України. З його слів, н...

Їх боялись навіть грізні хети: У причорноморських печерах Малої Азії археологи вперше знайшли сліди народу Каска, відомого досі лише за писемними джерелами ІІ тис. до н.е.

субота, 18 січень 2025, 7:34

Хетське царство, котре на піку своєї могутності суперничали за панування на Близькому Сході з фараонами Єгипту, само потерпало від войовничих сусідів з півночі. Про народ Каска, який населяв північ Анатолії в епоху бронзи, відомо тільки з хетських істо...