Автоексперти назвали кілька ознак, що можуть свідчити про недобросовісне ставлення до клієнта на станції техобслуговування, передають Патріоти України.
Профільне видання «Твоя Машина» називає чотири ознаки, що можуть вказувати на нечесні практики:
По-перше, збільшення ціни під час виконання робіт. Якщо це відбувається без пояснення причин або попередньої оцінки, це може бути ознакою того, що вас можуть намагатися обдурити.
По-друге, раптовий вихід з ладу вузлів і механізмів, що раніше працювали без нарікань. Це може свідчити про те, що вас намагаються ошукати, аби збільшити обсяг робіт і виручку.
По-третє, раптове зростання цін на запчастини Якщо це робиться без пояснень та співставлення з ринковими стандартами, це може бути ознакою нечесних практик.
По-четверте, постійне затягування термінів ремонту. Якщо клієнт не отримує пояснень або в сервісному центрі не надають інформацію про прогрес робіт, це може бути ознакою нечесного ставлення до клієнтів.
Одне подружжя з Нідерландів зняло відео зі своїм улюбленим котом з кличкою Марлі, поведінка якого потішила користувачів в інтернеті. Ролик з котиком був оприлюднений на порталі ViralHog в Youtube, передають Патріоти України. . Подружжя зізнається, що ...
Український співак Олег Винник, який на початку повномасштабної війни виїхав до Німеччини, 14 лютого дав перший за три роки концерт у Празі (Чехія). Після завершення шоу співак подякував прихильникам, які "привезли з собою любов". Разом з тим Винник у ...