
Автоексперти назвали кілька ознак, що можуть свідчити про недобросовісне ставлення до клієнта на станції техобслуговування, передають Патріоти України.
Профільне видання «Твоя Машина» називає чотири ознаки, що можуть вказувати на нечесні практики:
По-перше, збільшення ціни під час виконання робіт. Якщо це відбувається без пояснення причин або попередньої оцінки, це може бути ознакою того, що вас можуть намагатися обдурити.
По-друге, раптовий вихід з ладу вузлів і механізмів, що раніше працювали без нарікань. Це може свідчити про те, що вас намагаються ошукати, аби збільшити обсяг робіт і виручку.
По-третє, раптове зростання цін на запчастини Якщо це робиться без пояснень та співставлення з ринковими стандартами, це може бути ознакою нечесних практик.
По-четверте, постійне затягування термінів ремонту. Якщо клієнт не отримує пояснень або в сервісному центрі не надають інформацію про прогрес робіт, це може бути ознакою нечесного ставлення до клієнтів.
У Черкаській області сина міської голови одного з міст підозрюють у тому, що він незаконно отримав інвалідність та соцвиплати, а потім програв гроші в онлайн-казино. Про це у середу, 19 листопада, повідомила Нацполіція, передають Патріоти України. За д...
Питання майбутньої динаміки курсу долара залишається одним із ключових орієнтирів економічних очікувань українців. Воєнні ризики, залежність від зовнішньої допомоги та тиск на бюджет традиційно створюють підґрунтя для тривог. Проте економісти наголошую...