
Автоексперти назвали кілька ознак, що можуть свідчити про недобросовісне ставлення до клієнта на станції техобслуговування, передають Патріоти України.
Профільне видання «Твоя Машина» називає чотири ознаки, що можуть вказувати на нечесні практики:
По-перше, збільшення ціни під час виконання робіт. Якщо це відбувається без пояснення причин або попередньої оцінки, це може бути ознакою того, що вас можуть намагатися обдурити.
По-друге, раптовий вихід з ладу вузлів і механізмів, що раніше працювали без нарікань. Це може свідчити про те, що вас намагаються ошукати, аби збільшити обсяг робіт і виручку.
По-третє, раптове зростання цін на запчастини Якщо це робиться без пояснень та співставлення з ринковими стандартами, це може бути ознакою нечесних практик.
По-четверте, постійне затягування термінів ремонту. Якщо клієнт не отримує пояснень або в сервісному центрі не надають інформацію про прогрес робіт, це може бути ознакою нечесного ставлення до клієнтів.
Внаслідок ДТП за участю судді одного з районних судів 18 грудня у Харкові травмовано двох неповнолітніх дівчат. За даними пресслужби Харківської обласної прокуратури, ДТП сталася близько 15:50, передають Патріоти України. Автомобіль Hyundai Accent під ...
Якщо військовозобов’язаний громадянин оформив відстрочку для догляду за близьким родичем, йому доведеться отримувати довідку лікарсько-консультативної комісії нового зразка. Інакше територіальні центри комплектування матимуть право відмовити у продовже...