
Автоексперти назвали кілька ознак, що можуть свідчити про недобросовісне ставлення до клієнта на станції техобслуговування, передають Патріоти України.
Профільне видання «Твоя Машина» називає чотири ознаки, що можуть вказувати на нечесні практики:
По-перше, збільшення ціни під час виконання робіт. Якщо це відбувається без пояснення причин або попередньої оцінки, це може бути ознакою того, що вас можуть намагатися обдурити.
По-друге, раптовий вихід з ладу вузлів і механізмів, що раніше працювали без нарікань. Це може свідчити про те, що вас намагаються ошукати, аби збільшити обсяг робіт і виручку.
По-третє, раптове зростання цін на запчастини Якщо це робиться без пояснень та співставлення з ринковими стандартами, це може бути ознакою нечесних практик.
По-четверте, постійне затягування термінів ремонту. Якщо клієнт не отримує пояснень або в сервісному центрі не надають інформацію про прогрес робіт, це може бути ознакою нечесного ставлення до клієнтів.
У США продали золотий унітаз італійського художника, який відомий своєю роботою про приклеєний до стіни банан. Про це повідомило видання New York Post. Унітаз є вагою 100 кілограмів, створений з чистого 18-каратного золота. Лот пішов з молотка на аукці...
Через війну та часті обстріли немало українців виїхали за кордон або перебралися на захід країни, залишивши свої квартири та будинки порожніми. Проте їм продовжують виставляти рахунки за комунальні послуги, тож з часом, у них можуть накопичитись чималі...