
Автоексперти назвали кілька ознак, що можуть свідчити про недобросовісне ставлення до клієнта на станції техобслуговування, передають Патріоти України.
Профільне видання «Твоя Машина» називає чотири ознаки, що можуть вказувати на нечесні практики:
По-перше, збільшення ціни під час виконання робіт. Якщо це відбувається без пояснення причин або попередньої оцінки, це може бути ознакою того, що вас можуть намагатися обдурити.
По-друге, раптовий вихід з ладу вузлів і механізмів, що раніше працювали без нарікань. Це може свідчити про те, що вас намагаються ошукати, аби збільшити обсяг робіт і виручку.
По-третє, раптове зростання цін на запчастини Якщо це робиться без пояснень та співставлення з ринковими стандартами, це може бути ознакою нечесних практик.
По-четверте, постійне затягування термінів ремонту. Якщо клієнт не отримує пояснень або в сервісному центрі не надають інформацію про прогрес робіт, це може бути ознакою нечесного ставлення до клієнтів.
Дослідники з Лабораторії робототехніки та штучного інтелекту Китайського університету Гонконгу (CUHK) створили равликоподібниз роботів, які можуть співпрацювати один з одним у групі, щоб будувати конструкції та долати перешкоди, нездоланні поодинці, п...
Менш ніж за 3 останні місяці оператор мобільного зв'язку "Київстар" вже тричі підвищив вартість своїх послуг за деякими тарифами. Інший оператор, Vodafone, вчинив дещо інакше, передають Патріоти України. Так, як свідчить повідомлення на сайті компанії ...