
Автоексперти назвали кілька ознак, що можуть свідчити про недобросовісне ставлення до клієнта на станції техобслуговування, передають Патріоти України.
Профільне видання «Твоя Машина» називає чотири ознаки, що можуть вказувати на нечесні практики:
По-перше, збільшення ціни під час виконання робіт. Якщо це відбувається без пояснення причин або попередньої оцінки, це може бути ознакою того, що вас можуть намагатися обдурити.
По-друге, раптовий вихід з ладу вузлів і механізмів, що раніше працювали без нарікань. Це може свідчити про те, що вас намагаються ошукати, аби збільшити обсяг робіт і виручку.
По-третє, раптове зростання цін на запчастини Якщо це робиться без пояснень та співставлення з ринковими стандартами, це може бути ознакою нечесних практик.
По-четверте, постійне затягування термінів ремонту. Якщо клієнт не отримує пояснень або в сервісному центрі не надають інформацію про прогрес робіт, це може бути ознакою нечесного ставлення до клієнтів.
У бібліотеці Гетеборзького університету дослідниця знайшла польову книгу шведського короля Карла XII періоду Північної війни. Про це повідомляє шведський мовник SVT з посиланням на публікацію в газеті Göteborgs-Posten, передають Патріоти України. 268-с...
З 1 січня 2026 року мінімальна заробітна плата в Україні становить 8 647 грн відповідно до Закону України від 03.12.2025 № 4695-IX "Про Державний бюджет України на 2026 рік". Це рішення спричинило зміни не тільки в рівні заробітної плати, але й в розмі...