
Автоексперти назвали кілька ознак, що можуть свідчити про недобросовісне ставлення до клієнта на станції техобслуговування, передають Патріоти України.
Профільне видання «Твоя Машина» називає чотири ознаки, що можуть вказувати на нечесні практики:
По-перше, збільшення ціни під час виконання робіт. Якщо це відбувається без пояснення причин або попередньої оцінки, це може бути ознакою того, що вас можуть намагатися обдурити.
По-друге, раптовий вихід з ладу вузлів і механізмів, що раніше працювали без нарікань. Це може свідчити про те, що вас намагаються ошукати, аби збільшити обсяг робіт і виручку.
По-третє, раптове зростання цін на запчастини Якщо це робиться без пояснень та співставлення з ринковими стандартами, це може бути ознакою нечесних практик.
По-четверте, постійне затягування термінів ремонту. Якщо клієнт не отримує пояснень або в сервісному центрі не надають інформацію про прогрес робіт, це може бути ознакою нечесного ставлення до клієнтів.
Син колишнього народного депутата, ексрадника міністра внутрішніх справ Арсена Авакова Михайла Апостола отримав виключну ліцензію на використання авторських прав на всі картини легендарного художника Івана Марчука терміном на 100 років, повідомляють Па...
Одноразова грошова допомога за програмою "Зимова підтримка" не впливатиме на призначення житлової субсидії, адже не враховується до сукупного доходу домогосподарства. Про це зазначили у Пенсійному фонді, передають Патріоти України. Житлова субсидія обч...