
Автоексперти назвали кілька ознак, що можуть свідчити про недобросовісне ставлення до клієнта на станції техобслуговування, передають Патріоти України.
Профільне видання «Твоя Машина» називає чотири ознаки, що можуть вказувати на нечесні практики:
По-перше, збільшення ціни під час виконання робіт. Якщо це відбувається без пояснення причин або попередньої оцінки, це може бути ознакою того, що вас можуть намагатися обдурити.
По-друге, раптовий вихід з ладу вузлів і механізмів, що раніше працювали без нарікань. Це може свідчити про те, що вас намагаються ошукати, аби збільшити обсяг робіт і виручку.
По-третє, раптове зростання цін на запчастини Якщо це робиться без пояснень та співставлення з ринковими стандартами, це може бути ознакою нечесних практик.
По-четверте, постійне затягування термінів ремонту. Якщо клієнт не отримує пояснень або в сервісному центрі не надають інформацію про прогрес робіт, це може бути ознакою нечесного ставлення до клієнтів.
Нове 1139-сильне авто компанія називає найпотужнішим дорожнім автомобілем бренду. А акумулятори заряджаються з 10% до 80% менш ніж за 16 хвилин. Porsche відкриває нову главу в історії свого бестселера, представивши Cayenne Electric 2026 року - перший п...
В Україні перед Різдвом та Новим роком очікується помірне зростання цін на продукти для святкових столів, зокрема м’ясо, молочну продукцію, жири, сало та яйця. Стрімких підвищень не буде, оскільки ринок реагує на традиційно високий попит, а пропозиція ...