
Автоексперти назвали кілька ознак, що можуть свідчити про недобросовісне ставлення до клієнта на станції техобслуговування, передають Патріоти України.
Профільне видання «Твоя Машина» називає чотири ознаки, що можуть вказувати на нечесні практики:
По-перше, збільшення ціни під час виконання робіт. Якщо це відбувається без пояснення причин або попередньої оцінки, це може бути ознакою того, що вас можуть намагатися обдурити.
По-друге, раптовий вихід з ладу вузлів і механізмів, що раніше працювали без нарікань. Це може свідчити про те, що вас намагаються ошукати, аби збільшити обсяг робіт і виручку.
По-третє, раптове зростання цін на запчастини Якщо це робиться без пояснень та співставлення з ринковими стандартами, це може бути ознакою нечесних практик.
По-четверте, постійне затягування термінів ремонту. Якщо клієнт не отримує пояснень або в сервісному центрі не надають інформацію про прогрес робіт, це може бути ознакою нечесного ставлення до клієнтів.
Один із трьох співзасновників AI-стартапу Mercor 22-річний Брендан Фуді став наймолодшим self-made мільярдером у світі. Він кидає виклик стереотипам про легковажність покоління зумерів, заявляючи, що не брав вихідних протягом останніх трьох років, пере...
Голосіївський суд Києва засудив до 7,5 років позбавлення волі колишнього працівника прокуратури, котрий ввечері 19 липня на вулиці на Велика Васильківська виїхав на пішохідну зону та збив на смерть жінку, яка йшла тротуаром. Про покарання вбивці повідо...