Автоексперти назвали кілька ознак, що можуть свідчити про недобросовісне ставлення до клієнта на станції техобслуговування, передають Патріоти України.
Профільне видання «Твоя Машина» називає чотири ознаки, що можуть вказувати на нечесні практики:
По-перше, збільшення ціни під час виконання робіт. Якщо це відбувається без пояснення причин або попередньої оцінки, це може бути ознакою того, що вас можуть намагатися обдурити.
По-друге, раптовий вихід з ладу вузлів і механізмів, що раніше працювали без нарікань. Це може свідчити про те, що вас намагаються ошукати, аби збільшити обсяг робіт і виручку.
По-третє, раптове зростання цін на запчастини Якщо це робиться без пояснень та співставлення з ринковими стандартами, це може бути ознакою нечесних практик.
По-четверте, постійне затягування термінів ремонту. Якщо клієнт не отримує пояснень або в сервісному центрі не надають інформацію про прогрес робіт, це може бути ознакою нечесного ставлення до клієнтів.
Таке запізнє відкрития відображає той факт, що цей океан є акваторією досі маловивченою людством. . Зі шкільноно курсу кожному відомо, що на Землі є чотири океани: Атлантичний, Тихий, Індійський та Північний Льодовитий, проте нещодавно науковці постав...
На Миколаївщині після сварки через спадок 60-річний чоловік підпалив майно брата, а потім застрелив його сина та наклав на себе руки. Про це повідомляє відділ комунікації поліції Миколаївської області, передають Патріоти України. Правоохоронці встанови...