Автоексперти назвали кілька ознак, що можуть свідчити про недобросовісне ставлення до клієнта на станції техобслуговування, передають Патріоти України.
Профільне видання «Твоя Машина» називає чотири ознаки, що можуть вказувати на нечесні практики:
По-перше, збільшення ціни під час виконання робіт. Якщо це відбувається без пояснення причин або попередньої оцінки, це може бути ознакою того, що вас можуть намагатися обдурити.
По-друге, раптовий вихід з ладу вузлів і механізмів, що раніше працювали без нарікань. Це може свідчити про те, що вас намагаються ошукати, аби збільшити обсяг робіт і виручку.
По-третє, раптове зростання цін на запчастини Якщо це робиться без пояснень та співставлення з ринковими стандартами, це може бути ознакою нечесних практик.
По-четверте, постійне затягування термінів ремонту. Якщо клієнт не отримує пояснень або в сервісному центрі не надають інформацію про прогрес робіт, це може бути ознакою нечесного ставлення до клієнтів.
Член комітету ВР з питань аграрної та земельної політики Дмитро Соломчук заявив про зростання цін на харчі, яке відбудеться вже наступного місяця. Про це попереджає також заступник голови Всеукраїнської аграрної ради Денис Марчук, зазначають Патріоти У...
В Україні чиновники зрозуміли несправедливість існуючої формули розрахунку пенсії та намагаються скласти нову, однак поки цього не станеться, нарахування майбутніх виплат відбуватиметься по-старому. І в цьому основну роль відіграватимуть вже існуючі пр...