Служба безпеки викрила на співпраці з ворогом двох колишніх керівників структурного підрозділу Південної залізниці на Харківщині. Під час окупації регіону вони керували стратегічно важливим залізничним вузлом у Куп’янську, через який окупанти вивозили українське зерно. Про це повідомляє пресцентр СБУ, передають Патріоти України.
«Колаборанти управляли рухом російських ешелонів з військовою технікою і боєприпасами для ведення бойових дій проти Сил оборони на східному напрямку», – йдеться в повідомленні.
Слідство встановило, що зловмисниками є двоє колишніх посадовців місцевого підрозділу «Укрзалізниці», які на початку повномасштабного вторгнення перейшли на бік агресора. Там вони приєдналися до лав окупаційної адміністрації, де одного призначили керівником «службы эксплуатации железных дорог» Куп’янська, а іншого – його заступником.
На цих «посадах» чоловіки допомагали ворогу підтримувати залізничне сполучення з країною-агресором, а також слідкували за ефективним використанням рухомого складу в інтересах окупантів. Втім, після звільнення міста співробітники СБУ затримали одного з фігурантів. Інший – на початку деокупації втік до РФ, де наразі переховується від правосуддя. Вирішується питання щодо оголошення його у розшук.
Слідчі СБУ повідомили обом зловмисникам про підозру за ч. 4 ст. 111-1 (колабораційна діяльність) Кримінального кодексу України. Тривають комплексні заходи для притягнення винних до відповідальності за злочини проти України.
Міністерство оборони наказало спростити звітування за майно для українських військових. Відтепер після служби вони мають повертати тільки бронежилет і каску. Про це повідомив міністр оборони Рустем Умєров, передають Патріоти України. Так, спальники, ка...
Засновник компанії "Балістика", яка виготовляє захисне військове спорядження, Олександр Довгий, заявив, що підприємство досі не має права бронювати своїх військовозобов'язаних працівників. Про це він повідомив на своїй сторінці у Facebook, передають Па...