
Сумарний обсяг затрат на підняття з мілини і відбуксирування з узбережжя Одеси танкера Delfi сягнув близько 14 млн грн. Таку заяву зробив директор компанії "Трансшип" Андрій Іванов, до складу якої входить дочірнє підприємство "Краншип", фахівці якого прибрали судно з мілини, повідомляють Патріоти України з посиланням на "Укрінформ".
"Під час операції компанії "Краншип" здійснили герметизацію пробоїн корпусу танкера, передусім правого борту, відкачали близько 300 тонн піску та мулу, а також вирізали й видалили з борту аварійного судна до 50 тонн металоконструкцій".
За його словами, компенсувати затрати компанія-замовник робіт, напевно, зможе за рахунок збуту металобрухту після розпилу танкера на території порту Чорноморськ.
Згідно з чинним законодавством, керівники стивідорної компанії "Бруклін-Київ" та ДП "Адміністрація морських портів України", які забезпечили прибрання аварійного судна з пляжної зони Одеси, можуть звернутися за компенсацією до колишнього судновласника.
На думку Іванова, до завершення судового процесу танкер Delfi перебуватиме на території морського порту Чорноморськ, куди його відбуксирували 10 вересня екіпажі плавкрана та буксирів.
У той час як у частини українців можуть зменшитися пенсії, в Україні поступово змінюються правила виходу на пенсію та отримання соціальної допомоги. Уже з 2026 року зростуть вимоги до страхового стажу, а умови оформлення соціальної пенсії стануть чіткі...
Голова Закарпатської ОВА Мирослав Білецький закликав жителів області реагувати на сигнали повітряної тривоги впродовж найближчих кількох днів. Про це він написав увечері 29 жовтня у Facebook, передають Патріоти України. . Білецький зазначив, що російс...