В Одесі підрахували, скільки коштувала операція з підняття та відбуксирування злощасного танкеру Delfi

Сумарний обсяг затрат на підняття з мілини і відбуксирування з узбережжя Одеси танкера Delfi сягнув близько 14 млн грн. Таку заяву зробив директор компанії "Трансшип" Андрій Іванов, до складу якої входить дочірнє підприємство "Краншип", фахівці якого прибрали судно з мілини, повідомляють Патріоти України з посиланням на "Укрінформ".

"Під час операції компанії "Краншип" здійснили герметизацію пробоїн корпусу танкера, передусім правого борту, відкачали близько 300 тонн піску та мулу, а також вирізали й видалили з борту аварійного судна до 50 тонн металоконструкцій".

За його словами, компенсувати затрати компанія-замовник робіт, напевно, зможе за рахунок збуту металобрухту після розпилу танкера на території порту Чорноморськ.

Згідно з чинним законодавством, керівники стивідорної компанії "Бруклін-Київ" та ДП "Адміністрація морських портів України", які забезпечили прибрання аварійного судна з пляжної зони Одеси, можуть звернутися за компенсацією до колишнього судновласника.

На думку Іванова, до завершення судового процесу танкер Delfi перебуватиме на території морського порту Чорноморськ, куди його відбуксирували 10 вересня екіпажі плавкрана та буксирів.

В Україні за роботу без досвіду готові платити понад 60 тис.: Стало відомо, кого шукають

вівторок, 9 грудень 2025, 9:05

Наявність досвіду - не завжди ключова вимога у вакансіях. Адже в поточних умовах браку кадрів у низці сфер роботодавці охоче беруть людей без досвіду і вкладаються в їхнє навчання. Про це свідчить кількість таких вакансій на кадрових порталах, яка сяга...

Субсидії в Україні хочуть контролювати жорсткіше: Ось кому можуть відмовити у допомозі

вівторок, 9 грудень 2025, 8:56

Субсидії в Україні тепер перевіряють значно жорсткіше, відмову можуть дати навіть через дрібну помилку в декларації, великі покупки, перекази з-за кордону або залишки коштів на рахунках. Окремою підставою для скасування виплат залишається борг за комун...