У це неможливо повірити: Вчені розповіли, які фото треба переглядати, щоб схуднути

Ви, безумовно, неодноразово чули про те, що потрібно їсти невеликими порціями, відмовлятися від цукру й регулярно гуляти, щоб скинути зайві кілограми. Але чи знаєте ви, як без особливих зусиль можна зменшити свій апетит? Якщо вам складно дотримуватися плану схуднення через сильний апетит, вам, як стверджує Daily Mail, потрібно частіше розглядати фотографії гарної їжі, передають Патріоти України.

Вчені кажуть, що просто погляд на фотографії їжі, якої вам дуже хочеться, може допомогти приборкати апетит і стимулювати втрату ваги. Дослідники з Данії виявили, що люди, які розглядали 30 фотографій M&Ms, витративши не менше двох секунд на кожну картинку, і уявляли, як їдять цукерки, почувалися ситими і після цього хотіли їсти менше. Їх порівнювали із групою людей, яким показували зображення однієї і тієї ж їжі, але тричі.

Вчені припустили, що ця дія стимулювала ділянку мозку, пов'язану з апетитом, посилюючи відчуття ситості та потенційно допомагаючи схуднути з мінімальними зусиллями.

Вчений-дієтолог, який керував дослідженням, сказав, що коли учасники бачили одну й ту саму картинку з їжею 30 разів, вони почувалися більш ситими, ніж до того, як побачили це фото.

У дослідженні, опублікованому в журналі Appetite, дослідники набрали понад 1000 осіб, яких поділили на три групи для окремих експериментів.

В першому експерименті учасникам показували зображення помаранчевого M&Ms або тричі, або 30 разів. Їм потрібно було дивитися на кожне зображення щонайменше дві секунди, поки вони уявляли, як їдять цю їжу. Після цього учасників запитали, наскільки вони ситі та скільки цукерок вони хотіли б з'їсти.

Результати показали, що ті, хто бачив картинки лише тричі, значно частіше говорили, що хочуть з'їсти шоколадку, ніж ті, хто бачив їх 30 разів. Вони також просили більше цукерок, у середньому 6,2 із десяти можливих, порівняно із середнім показником 5,7 у групі, яка частіше бачила зображення.

У другій частині дослідження вчені знову показували зображення цукерок три чи 30 разів, але цього разу змінювали колір солодощів. Так вони мали перевірити, чи змінило бачення окремих кольорів реакцію мозку на харчовий стимул. Але вчені не виявили жодної різниці, результати показали, що люди, які бачили зображення лише тричі, почувалися менш ситими й хотіли більше цукерок.

У третій частині M&Ms були замінені на різнокольорові Skittles, тому що вони різняться за кольором і мають солодкий смак. Проте результати залишилися такими самими, як і в попередньому експерименті, що підштовхнуло вчених до думки, що не важливий не лише колір, а й уявний смак.

Експерти припустили, що перегляд зображень їжі стимулює області мозку, пов'язані з почуттям ситості, спричиняючи зниження апетиту. Це називається теорією обґрунтованого пізнання.

Дослідники припустили, що людям, які бажають схуднути, можна неодноразово показувати фотографії їжі, щоб вгамувати апетит.

Дослідження, проведене 2016 року, показало, що в середньому людина переглядає близько 6,1 повідомлень про їжу кожні 12 годин під час використання соціальних мереж. Можливо, якщо ви хочете схуднути, настав час підписатися на кулінарних блогерів.

Українців наймають на роботу в "Армію відновлення": Гетманцев розповів, як працює програма