В Україні почнуть штрафувати за "євробляхи": Хто потрапить першим під удар

середа, 21 серпень 2019, 16:27

В Україні вже 22 серпня набудуть чинності норми про штрафи за порушення термінів митного режиму власниками автомобілів на іноземній реєстрації. Відповідні покарання для власників "євроблях" повинні були набути чинності ще навесні, проте Верховна Рада підтримала відтермінування для введення штрафів, повідомляють Патріоти України.

Які штрафи введуть:

  • за водіння авто на єврономерах – 8500 грн;
  • повторне протягом року керування "євробляхою" – 17 000 грн і заборона на водіння протягом року;
  • якщо затримав розмитнення на термін до 1 доби – 170 грн;
  • від 1 до 10 діб – 340 грн;
  • від 10 до 20 діб – 8 500 грн;
  • від 20 до 30 діб – 85 000 грн;
  • від 30 діб – 170 000 грн.

Також з четверга припиняє діяти 25% знижка на розмитнення автомобілів на іноземній реєстрації, після чого акциз необхідно буде платити в повному обсязі.

22 серпня набудуть чинності норми про штрафи за порушення термінів митного режиму автомобілями на іноземній реєстрації

Митне оформлення здійснюється за умови добровільної сплати до державного бюджету 8500 гривень (500 неоподатковуваних мінімумів), якщо це авто перебуває на території України з порушенням вимог Митного кодексу.

Гроші має сплатити фізична особа, яка є власником "євробляхи" або особа, уповноважена розпоряджатися нею і декларує такий транспортний засіб для вільного обігу на території України.

Найдавніші свідоцтва існування шляху із Варяг у Греки: На Швецькому Готланді знайшли золотий перстень і 45 римських денаріїв, серед них підробки з території України

понеділок, 5 жовтень 2026, 8:03

Готланд був провідним центром торгівлі Балтики з епохи вікінгів і досяг найвищого розквіту у XII–XIV ст. Однак вже у часи Римської імперії острів уже був інтегрований у масштабніші міжнародні торговельні операції. На шведському острові Готланд археолог...

Штрафи до 60 тис. грн: В Україні роботодавців попередили про перевірки військового обліку

понеділок, 5 жовтень 2026, 7:27

В Україні юридичні особи, у яких працюють призовники, військовозобов’язані або резервісти, повинні вести військовий облік. За порушення вимог законодавства під час особливого періоду посадовим особам загрожують штрафи від 34 000 до 59 500 грн, передают...