Гарантійний термін на сезонні товари обчислюється з початку сезону. Наприклад, на зимовий асортимент – з 15 листопада до 15 березня. Таким чином, українці, які купили зимове взуття влітку, можуть подати заяву щодо гарантії з 15 листопада – і продавець зобов'язаний її прийняти, передають Патріоти України.
Про це повідомили експерти "Захисту прав споживачів". Там зазначили, що гарантійний термін:
"Тривалість гарантійного терміну на взуття в середньому становить не менше 30 днів. І визначається продавцем або виробником", – йдеться в повідомленні.
При цьому наголошується: якщо підприємство відмовляється задовольнити висунуті вимоги відповідно до чинного законодавства щодо захисту прав споживачів – це є порушенням прав споживача. Тому потрібно звертатися зі скаргою до Держпродспоживслужби (список територіальних органів служби знаходиться за посиланням).
Коли товари можуть не обслуговувати за гарантією
Водночас, зазначили фахівці, у деяких випадках підприємства можуть не обслуговувати товари за гарантією. При чому на законних підставах.
У випадку зимового взуття таких причин може бути дві. Це:
Студенти-дослідники з Медичної школи Бірмінгемського університету у Великій Британії під час розтину 78-річного чоловіка, який віддав своє тіло для проведення досліджень, знайшли у нього три пеніси. Про це у п'ятницю, 18 жовтня, пише Interesting Engine...
В Україні уповноважені представники терцентрів комплектування і соціальної підтримки зобов'язані перевіряти військово-облікові документи з відеофіксацію. Він стане в пригоді, якщо сторонам потрібно буде доводити застосування протиправних/невідповідних ...