Гарантійний термін на сезонні товари обчислюється з початку сезону. Наприклад, на зимовий асортимент – з 15 листопада до 15 березня. Таким чином, українці, які купили зимове взуття влітку, можуть подати заяву щодо гарантії з 15 листопада – і продавець зобов'язаний її прийняти, передають Патріоти України.
Про це повідомили експерти "Захисту прав споживачів". Там зазначили, що гарантійний термін:
"Тривалість гарантійного терміну на взуття в середньому становить не менше 30 днів. І визначається продавцем або виробником", – йдеться в повідомленні.
При цьому наголошується: якщо підприємство відмовляється задовольнити висунуті вимоги відповідно до чинного законодавства щодо захисту прав споживачів – це є порушенням прав споживача. Тому потрібно звертатися зі скаргою до Держпродспоживслужби (список територіальних органів служби знаходиться за посиланням).
Коли товари можуть не обслуговувати за гарантією
Водночас, зазначили фахівці, у деяких випадках підприємства можуть не обслуговувати товари за гарантією. При чому на законних підставах.
У випадку зимового взуття таких причин може бути дві. Це:
У базиліці Святого Петра у Ватикані прозвучала молитва українською мовою. Божественну літургію у співслужінні з Папою Римським очолив глава Української греко-католицької церкви блаженніший Святослав Шевчук. Про це повідомляють Патріоти України з посила...
Щонайменше третина смертей у світі спричинена лише чотирма продуктами — до такого висновку дійшла професорка Анна Гілмор, директорка Центру громадського здоров’я XXI століття при Університеті БатаЮ передають Патріоти України. У коментарі іспанському ви...