
Гарантійний термін на сезонні товари обчислюється з початку сезону. Наприклад, на зимовий асортимент – з 15 листопада до 15 березня. Таким чином, українці, які купили зимове взуття влітку, можуть подати заяву щодо гарантії з 15 листопада – і продавець зобов'язаний її прийняти, передають Патріоти України.
Про це повідомили експерти "Захисту прав споживачів". Там зазначили, що гарантійний термін:
"Тривалість гарантійного терміну на взуття в середньому становить не менше 30 днів. І визначається продавцем або виробником", – йдеться в повідомленні.
При цьому наголошується: якщо підприємство відмовляється задовольнити висунуті вимоги відповідно до чинного законодавства щодо захисту прав споживачів – це є порушенням прав споживача. Тому потрібно звертатися зі скаргою до Держпродспоживслужби (список територіальних органів служби знаходиться за посиланням).
Коли товари можуть не обслуговувати за гарантією
Водночас, зазначили фахівці, у деяких випадках підприємства можуть не обслуговувати товари за гарантією. При чому на законних підставах.
У випадку зимового взуття таких причин може бути дві. Це:
Син колишнього народного депутата, ексрадника міністра внутрішніх справ Арсена Авакова Михайла Апостола отримав виключну ліцензію на використання авторських прав на всі картини легендарного художника Івана Марчука терміном на 100 років, повідомляють Па...
Одноразова грошова допомога за програмою "Зимова підтримка" не впливатиме на призначення житлової субсидії, адже не враховується до сукупного доходу домогосподарства. Про це зазначили у Пенсійному фонді, передають Патріоти України. Житлова субсидія обч...