
Гарантійний термін на сезонні товари обчислюється з початку сезону. Наприклад, на зимовий асортимент – з 15 листопада до 15 березня. Таким чином, українці, які купили зимове взуття влітку, можуть подати заяву щодо гарантії з 15 листопада – і продавець зобов'язаний її прийняти, передають Патріоти України.
Про це повідомили експерти "Захисту прав споживачів". Там зазначили, що гарантійний термін:
"Тривалість гарантійного терміну на взуття в середньому становить не менше 30 днів. І визначається продавцем або виробником", – йдеться в повідомленні.
При цьому наголошується: якщо підприємство відмовляється задовольнити висунуті вимоги відповідно до чинного законодавства щодо захисту прав споживачів – це є порушенням прав споживача. Тому потрібно звертатися зі скаргою до Держпродспоживслужби (список територіальних органів служби знаходиться за посиланням).
Коли товари можуть не обслуговувати за гарантією
Водночас, зазначили фахівці, у деяких випадках підприємства можуть не обслуговувати товари за гарантією. При чому на законних підставах.
У випадку зимового взуття таких причин може бути дві. Це:
Ще влітку Євросоюз анонсував, що на кордоні із третіми країнами, в тому числі й Україною, запроваджують цифрову систему в’їзду/виїзду (Entry/Exit System, EES), передають Патріоти України. І ось ця система запрацювала повністю. Таким чином, з 3 листопад...
У Німеччині, яка після повномасштабного російського вторгнення в Україну стала другою домівкою для 1,2 млн українських громадян, планують підняти мінімальну заробітну плату (МЗП). Це стосується багатьох українців, працевлаштованих в цій країні, передаю...