Гарантійний термін на сезонні товари обчислюється з початку сезону. Наприклад, на зимовий асортимент – з 15 листопада до 15 березня. Таким чином, українці, які купили зимове взуття влітку, можуть подати заяву щодо гарантії з 15 листопада – і продавець зобов'язаний її прийняти, передають Патріоти України.
Про це повідомили експерти "Захисту прав споживачів". Там зазначили, що гарантійний термін:
"Тривалість гарантійного терміну на взуття в середньому становить не менше 30 днів. І визначається продавцем або виробником", – йдеться в повідомленні.
При цьому наголошується: якщо підприємство відмовляється задовольнити висунуті вимоги відповідно до чинного законодавства щодо захисту прав споживачів – це є порушенням прав споживача. Тому потрібно звертатися зі скаргою до Держпродспоживслужби (список територіальних органів служби знаходиться за посиланням).
Коли товари можуть не обслуговувати за гарантією
Водночас, зазначили фахівці, у деяких випадках підприємства можуть не обслуговувати товари за гарантією. При чому на законних підставах.
У випадку зимового взуття таких причин може бути дві. Це:
Президент Володимир Зеленський обіцяв, що всі зарплати і пенсії в Україні будуть виплачені згідно із законом, уряд має на це гроші. Крім того, у березні 2025 року буде проведено індексацію пенсій, що частково компенсує зростання споживчих цін, передают...
На Полтавщині засудили чоловіка, який відмовився від мобілізації. Суд призначив йому 3 роки позбавлення волі.Про це стало відомо з вироку Лубенського районного суду Полтавської області, повідомляє ТСН. Раніше його визнали придатним до служби, передають...