Експерти з захисту прав споживачів наголошують, що якщо ви ненароком пошкодили товар у магазині, не варто панікувати та одразу діставати гаманець. Законодавство України стоїть на боці покупців у таких ситуаціях. Це пояснили експерти !Захисту прав споживачів", передають Патріоти України.
Співробітники магазинів не мають права примушувати вас оплачувати товар, який ви випадково пошкодили. Вони можуть лише зафіксувати факт пошкодження. Це пов'язано з тим, що до моменту оплати товар належить магазину, а отже, ризик його випадкового пошкодження також лежить на магазині.
Якщо представники магазину все ж наполягають на вашій вині та вимагають компенсацію, пам'ятайте, що вони не мають права самостійно стягувати з вас кошти. Вину покупця може встановити лише суд. У разі конфліктної ситуації не соромтеся викликати поліцію для фіксації події та захисту своїх прав.
Пам'ятайте, що знання своїх прав допомагає уникнути неприємних ситуацій та захистити себе від неправомірних дій. Будьте уважними та обережними під час покупок, але не дозволяйте порушувати ваші права споживача!
У програмі нового уряду Юлії Свириденко є низка позитивних ініціатив. Однак частина пропозицій виглядає неприйнятно в умовах війни. Про це голова комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Ради Данило Гетманцев сказав в інтерв'ю РБК-Укра...
Сьогодні важко уявити життя без смартфонів. Ми миттєво телефонуємо будь-куди у світі, надсилаємо повідомлення чи влаштовуємо відеодзвінки. Але ще кілька десятиліть тому, за радянських часів, спілкування на відстані було справжньою розкішшю і вимагало т...