Експерти з захисту прав споживачів наголошують, що якщо ви ненароком пошкодили товар у магазині, не варто панікувати та одразу діставати гаманець. Законодавство України стоїть на боці покупців у таких ситуаціях. Це пояснили експерти !Захисту прав споживачів", передають Патріоти України.
Співробітники магазинів не мають права примушувати вас оплачувати товар, який ви випадково пошкодили. Вони можуть лише зафіксувати факт пошкодження. Це пов'язано з тим, що до моменту оплати товар належить магазину, а отже, ризик його випадкового пошкодження також лежить на магазині.
Якщо представники магазину все ж наполягають на вашій вині та вимагають компенсацію, пам'ятайте, що вони не мають права самостійно стягувати з вас кошти. Вину покупця може встановити лише суд. У разі конфліктної ситуації не соромтеся викликати поліцію для фіксації події та захисту своїх прав.
Пам'ятайте, що знання своїх прав допомагає уникнути неприємних ситуацій та захистити себе від неправомірних дій. Будьте уважними та обережними під час покупок, але не дозволяйте порушувати ваші права споживача!
Соцмережі сколихнув скандал з дитячою письменницею Лесею Ворониною, яка під час виступу на книжковому фестивалі на ВДНГ в Києві "Книжкова країна" висловилася публічно про дитину з аутизмом "Ця істота привертає до себе увагу". Про інцидент написала маті...
Українські моделі платформи OnlyFans протягом 2020-2022 років заробили 111 млн дол. Про це повідомив голова Державної податкової служби України Руслан Кравченко в інтерв'ю ЕП, передають Патріоти України. "606 (податкових) перевірок тривають, запланован...