Експерти з захисту прав споживачів наголошують, що якщо ви ненароком пошкодили товар у магазині, не варто панікувати та одразу діставати гаманець. Законодавство України стоїть на боці покупців у таких ситуаціях. Це пояснили експерти !Захисту прав споживачів", передають Патріоти України.
Співробітники магазинів не мають права примушувати вас оплачувати товар, який ви випадково пошкодили. Вони можуть лише зафіксувати факт пошкодження. Це пов'язано з тим, що до моменту оплати товар належить магазину, а отже, ризик його випадкового пошкодження також лежить на магазині.
Якщо представники магазину все ж наполягають на вашій вині та вимагають компенсацію, пам'ятайте, що вони не мають права самостійно стягувати з вас кошти. Вину покупця може встановити лише суд. У разі конфліктної ситуації не соромтеся викликати поліцію для фіксації події та захисту своїх прав.
Пам'ятайте, що знання своїх прав допомагає уникнути неприємних ситуацій та захистити себе від неправомірних дій. Будьте уважними та обережними під час покупок, але не дозволяйте порушувати ваші права споживача!
В Україні нерідко виникають складнощі з оформленням пенсії, особливо якщо людина загубила трудову книжку, у ній допущено помилки або підприємство, на якому вона працювала, вже давно ліквідовано. Підтвердити або відновити трудовий стаж можливо різними с...
В Україні отримати субсидію складно, якщо у родині є борги за комуналку понад 680 грн, члени сім’ї перебували за кордоном понад 60 днів або є повнолітні безробітні з низькими доходами. Також відмовлять власникам депозитів понад 100 тисяч грн, дорогих п...