
Вживання натурального або грецького йогурту робить зусилля, спрямовані на схуднення, на 80% ефективнішими. Про це свідчать результати дослідження, опублікованого в International Journal of Obesity, передають Патріоти України.
Провідний автор дослідження, професор Майкл Земель, стверджує: натуральний йогурт без цукру є одним з найкращих борців з набором ваги. За його словами, споживання трьох стандартних порцій йогурту на день насичують організм кальцієм, який «дає організму сигнал про те, що всі нутрієнти на місці, і немає потреби збирати жир».
Дослідження професора Земеля показало, що люди, які використовують йогурт як перекус і дотримуються харчування, в якому намагаються обмежувати калорії (не більше 1200 ккал на день), - худнуть ефективніше, ніж люди, які сидять на дієті з нижчим рівнем калорій і без перекусів.
Зокрема, ті добровольці, які їли йогурти, втратили в результаті на 22% більше ваги і на 81% більше жиру на животі. Крім того, споживання йогурту дозволяє зберігати більше м'язової маси, що також важливо для втрати ваги.
Служба безпеки України затримала місцевого блогера, якого підозрюють у роботі на воєнну розвідку Росії. За даними слідства, він допомагав російському куратору збирати інформацію для підготовки ударів по Краматорську та прилеглих територіях, передають П...
Актор зі США Ештон Кутчер засудив російський удар по стадіону "Чорноморець" в Одесі та звернувся до диктатора Володимира Путіна. Про це Кутчер написав у мережі X, передають Патріоти України. "Володимир Путін бомбардує футбольний стадіон в Одесі, що пок...