Вчені показали, якою могли б бачити Землю інопланетяни

Американські астрофізики розповіли, як наша планета може виглядати в чужих телескопах.

Цілком ймовірно, що саме в цю секунду хтось спостерігає за нами з далекого космосу. Команда астрофізиків з Корнуельського університету показала, як виглядає Земля, якщо дивитися на неї з далекого космосу, повідомляють Патріоти України із посиланням на журнал Science.

Щоб з'ясувати, що саме може бачити сторонній спостерігач при наведенні телескопів на Землю, вчені використовували близько 10 тисяч знімків нашої планети, знятих супутником NASA DSCOVR (Deep Space Climate Observatory) c 2016 з 2017 рік у точці гравітаційного балансу між Землею і Сонцем. Апарат робив фото кожні одну-дві години на 10 різних довжинах хвиль.
Потім вони в кілька разів зменшили масштаб, щоб імітувати величину відстані в декілька світлових років. Порівнявши зображення з оригіналами, дослідники виділили параметри, які найбільше характеризують самі окремі частини Землі. Так, на отриманій моделі можна ясно розрізнити різкі силуети Африки, Азії, а також Північної і Південної Америки.
За словами авторів роботи, їх дослідження допоможе при пошуках екзопланет і, зокрема, дозволить дізнатися, чи є у досліджуваних планет океани і яка там панує температура. «Ми представляємо вам першу двомірну карту поверхні Землі, реконструйовану зі свідчень кривої блиску без будь-яких припущень про її спектральні властивості, - заявили вчені. - Наше дослідження є основою для реконструкції поверхневих характеристик землеподобних екзопланет».

Хіти тижня. Дореформувалися: "80 років, 58 років стажу - пенсія 1940 гривень..." (фотофакт)

вівторок, 17 вересень 2019, 4:00

Результат "успішних" реформ Порошенка-Гройсмана і їх міністра-дієтолога... "80 років, 58 роки стажу, - пенсія 1940 гривень...", - йдеться у підписі до фото.

Хіти тижня. У голові не вкладається: На Прикарпатті для першачків закупили російські абетки (фото)