Вчені виявили "двійника" Землі, де може існувати "розвиненіше" життя

Про те, що в нашій галактиці є інші планети, які схожі на Землю, вчені не раз заявляли раніше. Однак нове відкриття, зроблене косімчним телескопом "Кеплер" дало підстави говорити про "двійника" Землі, який розташований в населеній частині космосу - це планета Kepler-186f. Про це пише видання Express, передають Патріоти України.

Вчені NASA були приголомшені, коли помітили планету, схожу на Землю, у "населеній зоні" космосу за допомогою космічного телескопа "Кеплер". Він був запущений для виявлення планет розміром із Землю, що обертаються навколо інших зірок, в конкретній частині регіону Землі в Чумацькому Шляху.

Фотометр "Кеплера" постійно контролював яскравість приблизно 150 тисяч зірок основної послідовності у фіксованому полі зору. Ці дані були передані на Землю, а потім їх проаналізували вчені для виявлення періодичного затемнення, спричиненого екзопланетами, які перетинаються перед зіркою-господарем.

"Аналізуючи дані з далекого зоряного поля Лебідя, команда Кеплера виявляє дуже перспективну планету, - заявила австралійський астрофізик Джессі Крістіансен. - Ми отримали цю нову партію даних з космічного корабля. Знайдена планета розміром із Землю і знаходиться в зоні життя своєї зірки - ми всі були надзвичайно схвильовані".

Планета була знайдена всередині Золотистої зони, придатної для життя зони навколо зірки, де температура не надто гаряча і не занадто холодна, що достатньо для існування рідкої води на планеті.

"Зірка, навколо якої вона обертається, це карлик М, який приблизно вдвічі менший від Сонця, червоніший і прохолодніший. Світло зірки червоне, тому океани будуть виглядати помаранчевими. Рослинність на планеті може розвиватися дуже добре, тому що там набагато більше світла", - додала доктор Крістіансен.

Планета Kepler-186f розташована на відстані майже 582 світлових років від Землі а його зірка занадто слабка для сучасних телескопів або наступного покоління запланованих телескопів, щоб визначити його масу або атмосферу. Однак відкриття вчених остаточно показало, що в населених зонах є інші планети розміром із Землю.

"Бабуся" не дуже відрізнялася від сучасних: Як виглядало обличчя неандертальської жінки, яка жила 75 тисяч років тому (фото)