Вчені з'ясували, чи шкодять здоров'ю перекушування печивом та цукерками

Вчені з'ясували, чи шкодять здоров'ю перекушування печивом та цукерками

Вчені з Королівського коледжу Лондона (KCL) з'ясували, що 25% людей зводять нанівець користь здорового харчування нездоровим перекушуванням, при цьому збільшуючи свій ризик інсультів і серцево-судинних захворювань. Дослідження опубліковано в European Journal of Nutrition, передають Патріоти України.

Вчені вивчили харчові звички 854 осіб, які брали участь у дослідженні ZOE PREDICT. Чверть (26%) повідомили, що дотримуються правильного харчування, але при цьому до 25% добових калорій одержують зі шкідливих закусок. Вони включають продукти з високим ступенем перероблення та солодощі (торти, пироги, сухі сніданки, печиво, морозиво). У цих людей був підвищений ризик ожиріння, високого рівня холестерину, інсульту та серцево-судинних захворювань.

Люди, які часто їли якісні закуски, наприклад, горіхи та свіжі фрукти, з більшою ймовірністю мали здорову вагу порівняно з тими, хто взагалі не перекушував, або тими, хто перекушував нездоровою їжею. Також у них в основному було хороше метаболічне здоров'я: нижчий рівень цукру та холестерину в крові.

Також аналіз показав, що перекус після дев'ятої години вечора був пов'язаний із найгіршими показниками крові. Це може бути пов'язано з тим, що в цей час учасники частіше вживали калорійну їжу з високим вмістом жиру та цукру.

«Враховуючи, що 95% з нас перекушують і що майже чверть наших калорій ми отримуємо із закусок, заміна нездорової їжі, тобто печива, чипсів та тістечок на корисні фрукти та горіхи — це справді простий спосіб покращити своє здоров'я», — підсумувала лікарка з Королівського коледжу Лондона та головний науковий співробітник ZOE Сара Беррі.

Нерухомість вартістю в мільярд гривень: Суд повернув "Жовтневий палац" Києва вартістю у державну власність

понеділок, 10 серпень 2026, 7:54

Будівлю незаконно оформила у власність Федерація профспілок України (ФПУ), що створювало можливість подальшої зміни власника недержавної форми власності. Господарський суд міста Києва задовольнив позов прокуратури про повернення у власність держави ком...

“Моя Польща не б’є, не ображає, не цькує”: У десятках міст сусідньої країни пройшли масові акції проти нападів на українців

понеділок, 10 серпень 2026, 7:36

У 22 містах Польщі пройшли акції проти словесних і фізичних нападів на українців та інших національних меншин, передають Патріоти України з посиланням на RMF24. Загальнопольську акцію організував Комітет захисту демократії. Її метою також є висловлення...