
Якщо людина не вживає щодня жирну рибу, то її тривалість життя може скоротитися більше, ніж від куріння. Такого несподіваного висновку дійшли дослідники з Канади, зазначають Патріоти України.
За їхніми даними, нестача жирних кислот Омега-3 в дієті скорочує тривалість життя сильніше, ніж куріння. Автори дослідження виявили, що якщо шкідлива звичка, пов'язана з тютюном, скорочує тривалість життя, в середньому, на 4 роки, то відсутність в раціоні достатньої кількості жирних кислот, що зустрічаються в таких видах риби, як форель або оселедець, зменшує його на 5 років.
Жирні кислоти відомі корисним впливом на серце, вони також скорочують кількість згустків крові. Якщо в організмі людини відзначається рівень цих жирних кислот від 8% і вище, то він вважається хорошим, середнім - від 4% до 8%, а низьким - менше 4%.
Автори дослідження відзначають, що в Японії, де середньостатистичний рівень жирних кислот Омега-3 у населення значно вищий 8%, очікувана тривалість життя на 5 років більша, ніж навіть в США. Там у середньому рівень кислот Омега-3 в людини нижчий 5%, пише medikforum з посиланням на The Daily Mail.
Саме тому, якщо активно включати в раціон жирну рибу та інші продукти, що містять жирні кислоти Омега-3, то це може продовжити життя.
За п'ять місяців 2026 року омбудсман отримав понад три тисячі скарг на дії ТЦК. Про це в інтерв'ю Радіо Свобода заявив Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Дмитро Лубінець, передають Патріоти України. З січня по травень 2026 року до Офісу...
В Україні триває загальна мобілізація та воєнний стан. У цей період призову підлягають військовозобов'язані чоловіки, які отримують повістки. Деякі військовозобов'язані можуть оформити бронювання. Адвокатка LEGAL STRATEGY Віолета Монастирська розповіла...