Клієнт "Нової Пошти" постраждав від крадіжки шахрая і позбувся нового IPhone останньої моделі. За даними ЗМІ, чоловік оплатив повну вартість посилки, але, коли прийшов у відділення "Нової Пошти", йому повідомили, що гаджет вже забрали, передають Патріоти України.
Як розповіли в коментарі для Styler представники "Нової пошти", в одному з київських відділень дійсно стався інцидент з посилкою клієнта. У компанії описали схему, яку використовував злочинець.
Клієнту на "Новій пошті" повідомили, що напередодні він сам забрав свою посилку. При отриманні операторам були показані документи та унікальний код одержувача з смс-повідомлення. Ошуканому клієнту довелося звернутися в поліцію, оскільки його посилку явно отримав шахрай.
У "Новій пошті" розповіли деталі шахрайської схеми, жертвою якої став клієнт.
"Внутрішнє розслідування на цей час триває. Після його завершення всі дані у цій справі компанія передасть в правоохоронні органи та всіляко сприятиме затриманню шахрая", - розповіли нам в "Новій пошті".
25 червня Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) оголосило в Telegram, що звільняє з посади одного зі своїх детективів, передають Патріоти України. "За результатами дисциплінарного провадження директор НАБУ ухвалив рішення звільнити детектива г...
У Москві та області у Росії різко зріс попит на курси виживання. За 2024 рік зростання становило 30−50%, а деякі організації повідомили, що кількість охочих пройти навчання зросла вдвічі-втричі. Про це у четвер, 26 червня, повідомляє російське видання ...