Клієнт "Нової Пошти" постраждав від крадіжки шахрая і позбувся нового IPhone останньої моделі. За даними ЗМІ, чоловік оплатив повну вартість посилки, але, коли прийшов у відділення "Нової Пошти", йому повідомили, що гаджет вже забрали, передають Патріоти України.
Як розповіли в коментарі для Styler представники "Нової пошти", в одному з київських відділень дійсно стався інцидент з посилкою клієнта. У компанії описали схему, яку використовував злочинець.
Клієнту на "Новій пошті" повідомили, що напередодні він сам забрав свою посилку. При отриманні операторам були показані документи та унікальний код одержувача з смс-повідомлення. Ошуканому клієнту довелося звернутися в поліцію, оскільки його посилку явно отримав шахрай.
У "Новій пошті" розповіли деталі шахрайської схеми, жертвою якої став клієнт.
"Внутрішнє розслідування на цей час триває. Після його завершення всі дані у цій справі компанія передасть в правоохоронні органи та всіляко сприятиме затриманню шахрая", - розповіли нам в "Новій пошті".
За процесуального керівництва прокурорів Київської міської прокуратури повідомлено про підозру 11 членам злочинної організації, які продавали метадон по всій Україні. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на пресслужбу Київської міської про...
У Дніпрі флористці замовили створити букет зі справжніх курячих лапок. Для естетичного вигляду лапкам зробили манікюр. Про це повідомляє місцеве видання Телеканал D1, передають Патріоти України. Незвичний, проте оригінальний букет із курячих лапок з ма...