Клієнт "Нової Пошти" постраждав від крадіжки шахрая і позбувся нового IPhone останньої моделі. За даними ЗМІ, чоловік оплатив повну вартість посилки, але, коли прийшов у відділення "Нової Пошти", йому повідомили, що гаджет вже забрали, передають Патріоти України.
Як розповіли в коментарі для Styler представники "Нової пошти", в одному з київських відділень дійсно стався інцидент з посилкою клієнта. У компанії описали схему, яку використовував злочинець.
Клієнту на "Новій пошті" повідомили, що напередодні він сам забрав свою посилку. При отриманні операторам були показані документи та унікальний код одержувача з смс-повідомлення. Ошуканому клієнту довелося звернутися в поліцію, оскільки його посилку явно отримав шахрай.
У "Новій пошті" розповіли деталі шахрайської схеми, жертвою якої став клієнт.
"Внутрішнє розслідування на цей час триває. Після його завершення всі дані у цій справі компанія передасть в правоохоронні органи та всіляко сприятиме затриманню шахрая", - розповіли нам в "Новій пошті".
Ми починаємо старіти раніше, ніж думаємо - вже у 30 років в організмі запускаються непомітні, але тривожні зміни. Такий висновок зробили китайські вчені, проаналізувавши тканини 516 зразків органів від людей віком від 14 до 68 років, передають Патріоти...
З липня цього року Пенсійний фонд України перебрав на себе функції призначення та виплати соціальних допомог, якими раніше опікувалися органи соцзахисту. У тому числі й функції з призначення компенсації вартості продуктів харчування громадянам, які пос...