Клієнт "Нової Пошти" постраждав від крадіжки шахрая і позбувся нового IPhone останньої моделі. За даними ЗМІ, чоловік оплатив повну вартість посилки, але, коли прийшов у відділення "Нової Пошти", йому повідомили, що гаджет вже забрали, передають Патріоти України.
Як розповіли в коментарі для Styler представники "Нової пошти", в одному з київських відділень дійсно стався інцидент з посилкою клієнта. У компанії описали схему, яку використовував злочинець.
Клієнту на "Новій пошті" повідомили, що напередодні він сам забрав свою посилку. При отриманні операторам були показані документи та унікальний код одержувача з смс-повідомлення. Ошуканому клієнту довелося звернутися в поліцію, оскільки його посилку явно отримав шахрай.
У "Новій пошті" розповіли деталі шахрайської схеми, жертвою якої став клієнт.
"Внутрішнє розслідування на цей час триває. Після його завершення всі дані у цій справі компанія передасть в правоохоронні органи та всіляко сприятиме затриманню шахрая", - розповіли нам в "Новій пошті".
Рідкісний амулет віком 1600 років, знайдений археологами у стародавньому місті Адріанополіс (європейська частина сучасної Туреччини.-ПУ), містить зображення Соломона, який перемагає диявола. Ця знахідка апелює до вилучених з канонічної Біблії віршів, д...
Волейболіст Андрій Оробко розповів про причини, через які він не повернувся до України після єврокубкового матчу. Спортсмен зазначив, що на його вирішення вплинули проблеми з командою, включаючи втрату ключових гравців та дії керівництва клубу, передаю...