
Українці щороку повинні сплачувати податок на нерухомість. Держава встановила пільги на квадратуру житлових об’єктів, а саме квартир і приватних будинків. Однак постає питання, що робити у 2026 році власникам інших приміщень, зокрема гаражів, передають Патріоти України.
Українське законодавство встановило фінансове зобов’язання для власників житлової та нежитлової нерухомості. В першому випадку йдеться про квартири і будинки, а також дачні та садові приміщення — загалом про об’єкти житлового фонду.
У другому випадку податок поширюється на приміщення іншого цільового призначення, наприклад, готельні комплекси, офіси, магазини, торгівельні центри, склади, промислові будівлі. Гаражі для транспортних засобів, інструментів та іншого майна теж входять у перелік.
Виходить, власники повинні сплачувати податок на нерухомість за гаражні приміщення. Більше того, на ці об’єкти не поширюється пільга, встановлена для квартир (від 60 кв.м) і приватних будинків (від 120 кв.м) — вся площа гаража є базою оподаткування за ставкою, затвердженою місцевою владою.
Стаття 266.2.2 ПКУ містить перелік об’єктів нерухомого майна, на які не поширюється фінансове зобов’язання. Тобто щорічно поповнювати бюджет податком не потрібно за:
Список не вичерпний і містить ще багато об’єктів нерухомого майна. Необхідно сплачувати податок після отримання повідомлення-рішення від контролюючого органу: в документі зазначають детальну інформацію про фінансове зобов’язання включно з розрахунком остаточної суми.
У Празі знайшли доволі оригінальне застосування портрету російського диктатора Володимира Путіна - його надрукували на пакетах для прибирання собачих екскрементів. Автором ідеї став чеський дизайнер і гуморист Томаш Бжімек, передають Патріоти України. ...
Як відомо, 5 жовтня 2026 року на стадіоні імені Антона Малатинського у словацькій Трнаві відбувся матч в рамках четвертого туру групового етапу Ліги націй-2026/27 між збірними України та Угорщини. Номінально домашній поєдинок для української збірної пр...