
Багато водіїв стикалися з ситуацією, коли автомобіль, простоявши кілька днів, відмовляється заводитися через розряджений акумулятор. Автомеханік пояснив, чому це відбувається навіть зі справною машиною та як уникнути проблем, особливо взимку. Про це пише UA.Motors, передають Патріоти України.
Як пояснив фахівець, поширена думка, що вимкнений автомобіль нічого не споживає, є хибною. Сучасна машина постійно витрачає енергію. «Навіть на стоянці працюють охоронні системи, зберігається пам’ять мультимедіа, активні блоки керування. Усе це споживає струм», — каже експерт.
Нормальний струм витоку становить 5-40 мА. За словами механіка, справна батарея здатна витримувати такий режим до двох місяців простою влітку. Однак взимку цей термін різко скорочується до кількох тижнів через падіння ємності АКБ на холоді.
Окрім нормативного витоку, існують фактори, що катастрофічно прискорюють розряд батареї.
Автомеханік наголошує, що більшість батарей служать близько п’яти років, після чого починають швидше втрачати заряд, особливо при простої.
Щоб уникнути неприємного сюрпризу, особливо при низьких температурах, фахівець рекомендує регулярно перевіряти струм витоку на СТО. Якщо ж автомобіль часто стоїть або використовується для коротких поїздок, акумулятор необхідно періодично додатково заряджати від стаціонарного пристрою. «Контроль за станом акумулятора значно знижує ризик відмови запуску після тривалого стояння», — підсумував експерт.
Сучасна українська письменниця Майя Тульчинська поділилася історією про побутову недоброчесність під час блекаутів. Вона описала ситуацію у висотному будинку, де частина мешканців відмовляється фінансово брати участь у придбанні та обслуговуванні генер...
Учора, 15 листопада, на 55-му році життя, перестало битися серце колишнього гравця збірної України з футболу Андрія Вікторовича Полуніна. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на пресслужбу «Металіст 1925». Трагічна подія сталася після матч...