Сильна вібрація авто на холостому ходу – з цим дивним явищем одного дня може зіткнутися практично кожен водій. Експерти назвали шість основних причин, чому авто починає "трясти". Про це повідомляє SlashGear, передають Патріоти України.
Панікувати через ситуацію з вібрацією машини на холостому ходу не варто, але й ігнорувати проблему небезпечно. Експерти поясинили шість основних причин, через які виникає вібрація ще до старту руху.
Двигун – це масивний механізм, вага якого може сягати 300-700 кг. Його кріплення забезпечують моторні опори, що містять гумові вставки. З часом ці елементи зношуються, викликаючи надмірну вібрацію. Щоб перевірити їхній стан, достатньо візуального огляду: якщо видно тріщини або розриви гуми, деталь потребує заміни.
Збої в роботі свічок запалювання, котушок або високовольтних дротів можуть викликати нерівномірну роботу двигуна, що проявляється у вібраціях. Якщо авто почало гірше заводитися, працює нестабільно або збільшилась витрата пального, варто перевірити ці компоненти та замінити їх у разі несправності.
Засмічення форсунок, несправність паливного насоса або забитий фільтр можуть спричинити нестабільне подавання палива. Це призводить до дисбалансу у роботі двигуна – він може отримувати занадто багато або недостатньо пального. Якщо окрім вібрації помітне зниження динаміки розгону або з'явився запах бензину, слід звернутися до спеціаліста.
Поліклиновий або приводний ремінь передає крутний момент на такі вузли, як генератор, компресор кондиціонера та гідропідсилювач керма. З часом він може розтягнутися, потріскатися або навіть зісковзнути з роликів, спричиняючи сторонні шуми та вібрацію. Якщо під час роботи двигуна чути свист чи скрегіт, варто перевірити ремінь і за потреби замінити його.
Вакуумні шланги впускного колектора з часом можуть втрачати герметичність, що порушує правильне співвідношення палива та повітря. Це провокує нестабільну роботу двигуна та вібрації. Одним із характерних симптомів є шипіння з-під капота. Оскільки точна діагностика потребує спеціального обладнання, краще звернутися до автосервісу.
Забруднений повітряний фільтр обмежує подавання повітря до двигуна, що погіршує процес згоряння палива. Це може призвести до нестабільної роботи на холостому ходу, втрати потужності та збільшеної витрати пального. Рекомендується замінювати фільтр що 15 тис. – 30 тис. км, а за інтенсивної експлуатації – ще частіше.
Керманичі держави давно забули про підвищення базових посадових окладів у СОУ, котрі протягом останніх років нещадно знецінила інфляція. При цьому намагаються збільшити та стабілізувати мобілізацію. Грошове забезпечення військових, які служать у тилу, ...
В Україні запроваджують автоматичну фіксацію порушень правил дорожнього руху — зокрема, проїзду на червоне світло світлофора. Спеціальні камери, встановлені на дорогах, зможуть реєструвати це порушення без прямої участі патрульних поліцейських. Про це ...