Вражають інтелектом: Вчені виявили, що слони вкрай винахідливі у вирішенні головоломок (відео)

Слони відомі своїм інтелектом і складним соціальним життям. Настільки, що деякі дослідники стверджують, що цих якостей достатньо, щоб вважати слонів самоодомашненими - цю якість раніше приписували лише людям і бонобо, пише Gizmodo, передають Патріоти України.

У новому дослідженні, вчені, які вивчають диких азійських слонів у заповіднику, виявили, що деякі з них набагато винахідливіші у вирішенні головоломок, що містять ласощі, ніж інші.

Нове дослідження тривало пів року, протягом яких вчені вивчали поведінку слонів, що живуть у заповіднику Салакпра в Канчанабурі (Таїланд). По всьому заповіднику були встановлені коробки з джекфрутом — улюбленими ласощами слонів. Кожна з коробок складалася з трьох відділень, кожне з яких необхідно було відкривати по-різному, щоб отримати доступ до бажаних ласощів. Далі вчені розмістили на території заповідника камери й почали спостерігати за поведінкою слонів — чи можуть вони розв'язати головоломки і які способи використовують для цього.

За словами провідного автора дослідження Сари Джейкобсон, докторанта психології, що вивчає когнітивні здібності тварин у Вищому центрі CUNY і Хантер-коледжі, загалом за пів року вчені зафіксували 77 слонів, які наблизилися до ящиків. 44 з них вирішили взаємодіяти з ними та тільки 11 слонам вдалося розв'язати головоломку, щоб добути ласощі: 8 вирішили 2 головоломки, а 5 впоралися з усіма трьома.

За словами команди, нам ще багато невідомо про поведінку слонів, проте результати цього дослідження вносять трохи ясності. Джейкобсон зазначає, що їхня робота, по суті, стала першою, яка показує, що окремі дикі слони мають різну готовність і здатність розв'язувати проблеми, щоб отримати їжу.

Крім того, вчені виявили, що на поведінку слонів, так само як і в людей, впливає кілька факторів. Наприклад, тварини, які розв'язували найбільше головоломок, здійснювали повторні підходи до скриньок і, як правило, виявилися більш наполегливими.

Команда зазначає, що розуміння інтелекту і поведінки слонів та інших тварин насправді може допомогти вченим забезпечити їхнє виживання в місцях, не порушених діяльністю людини.

Сеул вимагає у МОК гарантій що таке більше не повториться У Парижі а церемонії відкриття Олімпійських ігор Південну Корею представили як КНДР