
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Уранці 11 грудня в селі Сокільники поблизу Львова дрон влучив у приватний житловий будинок. Про інцидент повідомили в Головному управлінні Національної поліції у Львівській області, передають Патріоти України. . "Повідомлення про вибух у приватному бу...
Військовополонений Микита Семенов, який восени 2024 року пройшов по етапу в СІЗО міста Кізел Пермської області країни-агресора Росії разом з українською журналісткою Вікторією Рощиною, розповів подробиці виданню Forbidden Stories, публікація вийшла 11 ...