Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
У Запоріжжі поліцейські затримали 35-річного чоловіка, якого підозрюють в умисному підриві його знайомої. Про це 10 жовтня повідомила пресслужба обласного управління Національної поліції України, передають Патріоти України. Слідство стверджує, що чолов...
Сьогодні, 10 жовтня, на військовому заводі з виробництва боєприпасів у штаті Теннессі, США, стався вибух. Внаслідок чого загинули і зникли безвісти кілька людей. Вторинні вибухи змусили рятувальників триматися на відстані від місця пожежі. Про це повід...