
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Крім розміру мінімальної пенсії, на суму виплати впливають два основні показники - страховий стаж та розмір середньої зарплати, і в разі їхнього зростання можна розраховувати на гідну пенсію при виході на заслужений відпочинок. Протягом 2025 року один ...
У самому серці Лондона, в одному з найпрестижніших районів столиці, виставлено на продаж крихітну квартиру-студію площею трохи більше 10 кв. м. За цю компактну нерухомість просять понад 300 тисяч євро (еквівалент 270 000 фунтів стерлінгів). Про це пові...