Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Правоохоронці викрили депутата Полтавської обласної ради, який замовив убивство місцевого фермера та громадського діяча. Посадовець хотів привласнити бізнес аграрія. Про це повідомили Служба безпеки України та Офіс генпрокурора, передають Патріоти Укр...
Кажуть «слуги», що вони дуже страждають, коли їх ображають. Особливо, коли стоїть завдання від Банкової: використати будь-що, аби зашкодити Порошенку. Сказав їм, що допомагати фронту – це не «перераховувати гроші волонтерам» з теплої зали, як вони хвал...