
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Нове 1139-сильне авто компанія називає найпотужнішим дорожнім автомобілем бренду. А акумулятори заряджаються з 10% до 80% менш ніж за 16 хвилин. Porsche відкриває нову главу в історії свого бестселера, представивши Cayenne Electric 2026 року - перший п...
В Україні перед Різдвом та Новим роком очікується помірне зростання цін на продукти для святкових столів, зокрема м’ясо, молочну продукцію, жири, сало та яйця. Стрімких підвищень не буде, оскільки ринок реагує на традиційно високий попит, а пропозиція ...