
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Вулиця Івана Мазепи. Фото: Ольга Косова . У Печерському районі Києва частину вулиці Лаврської — від площі Слави до вулиці Добровольчих батальйонів — перейменували на честь гетьмана Івана Мазепи. Іншій частині вулиці, на відрізку від вулиці Добровольчи...
Новий саркофаг Чорнобильської АЕС більше не виконує своїх основних функцій, бо його пошкодив російський дрон. Про це повідомило Міжнародне агентство з атомної енергії, передають Патріоти України. Минулого тижня місія агентства завершила всебічну оцінку...