
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Український футболіст Челсі Михайло Мудрик знову опинився у центрі скандалу, порушивши правила дорожнього руху у Лондоні. Про це повідомляє The Sun, передають Патріоти України. Мудрика зупинили за кермом BMW вартістю 160 тисяч євро з українськими номер...
Поліція затримала чоловіка, який напередодні напав на групу оповіщення територіального центру комплектування у Львівській області та поранив одного зі військових. Про це 10 грудня повідомили у Львівській обласній прокуратурі, передають Патріоти України...