
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Студія «Квартал 95» зареєструвала нову компанію ТОВ «Квартал ЮА». Вона буде новою юридичною особою продакшну. Серед власників компанії відсутнє ім’я Тімура Міндіча, проти якого було впроваджено персональні санкції, інформують Патріоти України. Про реєс...
У Тернополі на Театральному майдані під час безкоштовної роздачі їжі постраждали двоє неповнолітніх. Інцидент стався під час рекламної акції, яку проводив 20-річний місцевий блогер. Про це повідомили в поліції Тернопільської області, передають Патріоти...