
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Суд французького міста Безансон засудив до довічного ув’язнення колишнього анестезіолога Фредеріка Пешьє, відомого як «Доктор Смерть». Його визнали винним в отруєнні 30 пацієнтів, 12 з яких померли, в період з 2008 по 2017 рік, передають Патріоти Украї...
У столичній школі стався інцидент із застосуванням піротехнічного засобу. Учень кинув страйкбольну гранату, яка здетонувала безпосередньо у приміщенні навчального закладу. Про це повідомляє поліція Києва, інформують Патріоти України. За попередніми дан...