Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
18 вересня в Полтаві на постаменті демонтованого пам'ятника на місці відпочинку російського царя Петра I встановили вертоліт Мі-2. Про це повідомило "Суспільне", передають Патріоти України. Речник 18-ї окремої бригади армійської авіації імені Ігоря Сік...
У Китаї 11-річний школяр Лянлян опинився в лікарні після того, як провів за навчанням 14 годин поспіль. У хлопчика з’явилися прискорене дихання, запаморочення, головний біль і оніміння кінцівок. Про це випадок повідомило видання Oddity Central, передаю...