
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Наявність досвіду - не завжди ключова вимога у вакансіях. Адже в поточних умовах браку кадрів у низці сфер роботодавці охоче беруть людей без досвіду і вкладаються в їхнє навчання. Про це свідчить кількість таких вакансій на кадрових порталах, яка сяга...
Субсидії в Україні тепер перевіряють значно жорсткіше, відмову можуть дати навіть через дрібну помилку в декларації, великі покупки, перекази з-за кордону або залишки коштів на рахунках. Окремою підставою для скасування виплат залишається борг за комун...