
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Столична блогерка та екскурсовод Тетяна Литвин повідомила про незвичайну новорічну «схему», про яку вона дізналася від касирки в одному із супермаркетів «АТБ». За словами касирки, ця практика є «абсолютно робочою вже впродовж декількох років», передают...
Вчені знайшли спосіб частково відновити роботу старіючих кровотворних стовбурових клітин у мишей. Це відкриття може допомогти в лікуванні вікових порушень крові та імунної системи, передають Патріоти України. У кістковому мозку людини та тварин є особл...