
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
На території сучасної Колумбії колись мешкала змія, яка була довшою за міський автобус і важчою за невеликий автомобіль. Ця рептилія домінувала в цьому ландшафті після динозаврів. Еволюційний біолог із Ратгерського університету Скотт Треверс у своєму м...
Мандарини - одні з найсмачніших фруктів. Їхній чудовий смак цінують як дорослі, так і діти. Хоча мандарини доступні цілий рік, найчастіше ми купуємо їх на Різдво, передають Патріоти України. Купуючи мандарини, пам’ятайте, що їх потрібно купувати нещіль...