Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Український захисник, який поблизу фронту на Донеччині опікується собаками, врятував одного зі своїх підопічних після того, як у тварину вистрілили невідомі. Про це розповіли в UAnimals, передають Патріоти України. У селі Рай-Олександрівка український ...
Фарах Файзал, 28‑річна маркетингова менеджерка з Малайзії, пережила драматичні зміни шкіри під час вагітності. Вона розповіла про це у популярному відео на TikTok, яке за кілька днів зібрало понад 100 мільйонів переглядів. Про це 3 серпня повідомило ме...