Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Ілон Маск несе відповідальність за смерті дітей у найбідніших країнах світу, які стали наслідком закриття американського агентства з міжнародної допомоги і розвитку (USAID). Таке звинувачення озвучив мільярдер-філантроп, засновник компанії Microsoft Бі...
Українським водіям не варто заправлятися на маленьких АЗС, принаймні до кінця травня-початку червня, оскільки існує ризик отримати неякісний бензин. Таку думку висловив паливний експерт, засновник логістичної групи компаній "Прайм" Дмитро Льоушкін, пер...