
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Екоактивіст, який прагне очистити світ від сиіття, знайшов неочікуване практичне рішення. З використаних пластикових пляшок він збудував цілий замок на чотири поверхи й встановив світовий рекорд, передають Патріоти України з посиланням на Guinness Worl...
У Збройних силах України не відмовляють у службі тим чоловікам, які раніше ухилялися від мобілізації, але вже понесли відповідальність, пройшли медичні огляди та завершили необхідну підготовку. Армія постійно намагається вдосконалитися та покращити умо...