Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
У так званих «блакитних зонах» — регіонах, де зафіксовано найвищу тривалість життя, — сніданок відіграє ключову роль, зазначає дослідник довголіття Ден Бюттнер. Вивчаючи спосіб життя жителів Окінави в Японії та Сардинії в Італії, він дійшов висновку: п...
З огляду на хвилю паніки в соцмережах, правоохоронці офіційно вирішили пояснити, чи загрожує позбавлення водійських прав за ввімкнення аварійної сигналізації "на подяку", передають Патріоти України з посиланням на МВС України. "Мережею шириться фейк, щ...