
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
В Україні наразі накопичено понад 794 тисячі боргів за комунальні послуги, 60% з них завершуються без реальної оплати, а найбільше заборгували за тепло, воду та газ, причому чверть боржників – пенсіонери. Попри паніку навколо нового законопроєкту, забр...
Популярність ГБО (газобалонне обладнання) в Україні падає (лише 1000-1200 установок щомісяця), бо різниця в ціні між газом і бензином скоротилася, а вартість обладнання та акцизи зросли, роблячи економію менш очевидною. Установка окупається лише на окр...