
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Норвезькі дослідники з Університету Тромсе вирішили з’ясувати, яка кава найкорисніша для серцево-судинної системи. Вони проаналізували дані понад 21 тисячі дорослих віком від 40 років (середній - 56), беручи до уваги вагу, харчові звички, рівень фізичн...
Сон тривалістю менше ніж сім годин на добу може суттєво скоротити життя. Про це заявили сомнологи, які з’ясували, що якість та тривалість сну впливають на довголіття навіть сильніше, ніж спорт, харчування, соціальні зв’язки та інші звичні фактори здоро...