
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
Після восьмої масованої російської атаки на енергосистему України ситуація залишається складною, але контрольованою. Про це заявив глава правління "Укренерго" Віталій Зайченко в ефірі національного телемарафону, передають Патріоти України. За його слов...
Австралія стала першою країною у світі, яка повністю заборонила користування соцмережами для дітей до 16 років. Про це 9 грудня повідомила The Guardian, передають Патріоти України. . Нововведення набуде чинності в середу, 10 грудня. Воно зобов'язує со...