
Керівників мережі магазинів «ЛʼЕтуаль» попросили уважніше стежити за зовнішнім виглядом чоловіків-консультантів через скарги клієнтів на ЛГБТ-пропаганду. Про це йдеться в листі юридичного відділу компанії «Алькор і ко» (володіє мережею «ЛʼЕтуаль»), який опублікувала політологиня Катерина Шульман, передають Патріоти України.
У листі юристи компанії зазначили, що «з урахуванням нинішньої політики держави», співробітники і магазини мережі можуть бути притягнуті до відповідальності за статтею про пропаганду ЛГБТ.
«З метою мінімізації ризиків рекомендуємо запропонувати візажистам/консультантам чоловічої статі використовувати мінімальну кількість косметики в робочий час і більш натуральні кольори в макіяжі, не привертаючи зайву увагу клієнтів», – йшлося в розсилці.
Як лист опинився в розпорядженні Шульман, вона не уточнила. У мережі магазинів ситуацію не коментували.
У листопаді український автопарк поповнили 2,6 тис. гібридних легкових авто (HEV i PHEV), це на 46% більше, ніж минулого року. Про це йдеться у повідомленні асоціації "Укравтопром", передають Патріоти України. У повідомленні сказано, що частка нових ав...
Головні міські ялинки у період порушень енергопостачання унаслідок російських атак світяться за рахунок спонсорів і меценатів. Також і багато ТРЦ працюють завдяки власним автономним системам живлення або власному імпорту електроенергії з Європи. Про це...