Радник секретаря РНБО з питань реінтеграції й відновлення Донбасу Сергій Сивохо висловив недовіру щодо нещодавно оприлюдненого соцопитування, проведеного на окупованих територіях Донбасу компанією "Нью Імідж Маркетинг Груп". На своїй Фейсбук-сторінці Сивохо висловився, що опитування проводилося не інакше, як дистанційно або за згодою "влади ЛДНР", а отже його дані були відредаговані, передають Патріоти України.
Всі, хто в темі, знають, що опитати face-to-face 1600 респондентів за структурованою анкетою в домогосподарствах і не поспілкуватися потім з "МГБ" невизнаних республік неможливо. Відповідно, або це опитування проводилося дистанційно, що применшує його значимість, або воно було узгоджене з представниками влади так званих "ЛДНР", а отже – відредаговано в потрібному ключі, – написав Сивохо.
Радник секретаря РНБО також зазначив, що дослідження з'явилося одразу після заяви партії Голос про те, що Україна повинна вийти з Мінського процесу і заморозити ситуацію на непідконтрольних територіях.
Він зауважив, що "комусь дуже не хочеться миру й повернення українських територій. А у випадку з виходом з мінського процесу – виграє тільки Росія, яка зможе нарешті позбутися від санкцій і продовжити активніше займатися "покинутими Україною територіями". Сивохо наголосив, що мирний процес незворотній і розведення військ в Петровському є підтвердженням цього факту.
До слова, опитування проводилося Українським інститутом майбутнього і "Дзеркалом тижня. Україна" за участі компанії "Нью Імідж Маркетинг Груп" з 7 по 31 жовтня 2019 року. Автори стверджують, що опитано 1606 респондентів: 800 – у непідконтрольної частині Луганської і 806 – в непідконтрольної частини Донецької областей.
Якщо і переїздити кудись жити, так це до країни, з високим індексом щастя. Одним з найвищих таких показників у світі може похвалитись Швейцарія, і зараз країна пропонує вигідні умови переміщення, передають Патріоти України. Як пише видання Express, шве...
В Україні суттєво здешевшала морква. Насьогодні виробники відвантажують її по 15-23 грн/кг, що в середньому на 21% дешевше, ніж тижнем раніше. Основна причина – сезонне збільшення пропозиції на тлі досить стриманого попиту. Відповідно, незабаром ціни н...