Ви будете здивовані: Медики назвали найнебезпечніший для здоров'я напій

середа, 26 червень 2019, 14:28

Молочний коктейль може бути блаженством для наших смакових рецепторів, але, на жаль, не для наших кровоносних судин, повідомляють Патріоти України.

Дослідження грузинських вчених показує, що часте вживання даного напою з високим вмістом жирів може привести до нездорових змін в кровоносних судинах і еритроцитах. Результати експерименту були опубліковані в журналі Laboratory Investigation.

У рамках дослідження вчені попросили 10 здорових чоловіків випити молочний коктейль, приготований з цільного молока, збитих вершків і морозива. Коктейль містив 80 грамів жиру і 1000 калорій. Чотири години потому лабораторні тести виявили докази того, що кровоносні судини чоловіків погано розширювалися, а червоні кров'яні тільця змінили форму.

В учасників експерименту після вживання коктейлю також було помічено тимчасове підвищення рівня ферменту, званого мієлопероксидазою, який здатний підвищувати жорсткість кровоносних судин і ймовірність серцевого нападу.

Однак необхідності панікувати немає, запевняє автор дослідження, професор клітинної біології та анатомії в Медичному коледжі університету Августи в Грузії Джулія Бріттен. У здорової людини такі зміни носять тимчасовий характер і через деякий час проходять самі собою. Але при регулярному вживанні молочного коктейлю, а також інших напоїв і страв з високим вмістом жиру можливий накопичувальний ефект і розвиток серйозних захворювань.

Американська кардіологічна асоціація рекомендує, щоб здорові дорослі обмежували споживання жиру до 20-35% від сумарної кількості щоденних калорій.

У Сочі закінчується бензин. Влада просить місцевих та туристи менше їздити

вівторок, 11 серпень 2026, 22:45

У російському Сочі водії зіткнулися з новими проблемами з пальним. Через нестачу бензину місцева влада закликала ъжителів і туристів по можливості відмовитися від поїздок на власних автомобілях та пересісти на громадський транспорт, повідомляє видання ...

Жага слави пересилила страх перед законом: Українець заїхав на карпатські вершини Петрос і Піп Іван на скутері, і наполегливо поширює свій ​"хайп" у Мережі (відео)

вівторок, 11 серпень 2026, 22:30

Вочевидь, ходити в гори пішки нині не в моді, особливо коли ніг шкода. Житель села Манява Івано-Франківської області вирішив заїхати на вершини Піп Іван, Петрос та Сивуля на скутері. Але головною метою авантюриста, схоже, стали не так краєвиди, як лайк...