Ви точно його вживаєте! Звичний для всіх продукт може підвищувати ризик смертоносного раку

Звичні продукти харчування, серед яких сіль, можуть підвищувати ризик виникнення онкозахворювань. Дослідження, у якому спостерігали за 40 000 японців протягом 11 років, показало, що сіль впливає на ризик розвиткураку шлунка, передають Патріоти України.

Группа з Науково-дослідного інституту Національного онкологічного центру переглянула анкети з описом дієтичних звичок усіх учасників, пише Еxpress. В результаті було виявлено близько 500 випадків раку шлунка. Подвоєння ризику відбулося серед любителів солі, які, за оцінками, споживали від 12 до 15 грамів на день.

Керівник дослідження Шоічіро Цугане уточнив: "На додаток до споживання солі наше дослідження також показує, що куріння та низьке споживання фруктів та овочів збільшує ризик раку шлунка, особливо у чоловіків". Тім Кей, епідеміолог із Cancer Research UK, додав, що особливо сильно на ризик раку шлунка впливають маринади та солона риба.

Крім того, сіль у поєднанні з іншими факторами може спровокувати серцево-судинні захворювання, такі як високий кров'яний тиск, хвороби серця та інсульт. Лікарі пояснюють це тим, що сіль викликає зневоднення, що змушує серце працювати з більшим навантаженням.

Примітно, що зв'язок між ризиком раку шлунка та вживанням солі помітили ще у 2012 році, тоді Світовий фонд дослідження раку закликав скоротити вживання продуктів із вмістом цього компоненту. Прозвучали навіть дані, що кожен сьомий випадок хвороби у Великій Британії можна було б запобігти шляхом контролю за кількістю з'їденої солі. Натомість фахівці рекомендували їсти більше свіжих овочів та фруктів.

Зазначимо, що рак шлунка зайняв шосте місце серед найбільш поширених видів раку у світі в 2020 році, це близько 1,09 мільйона діагнозів. Перші симптоми раку шлунка включають стійкий розлад шлунка, печію, застій газів та часту відрижку.

Українські рятувальники відзначилися у Франції, зупинившили при сильному вітрі лісову пожежу, яка підступалася до комуни Ле-Бред (відео)

понеділок, 10 серпень 2026, 22:38

Українські рятувальники відзначились під час ліквідації масштабних лісових пожеж на півдні Франції, у департаменті Жиронда, зокрема поблизу комуни Ле-Бред. Повідомлення про загоряння надійшло від керівника координаційного центру: вогонь охопив близько ...

Попіл Помпеїв розкрив таємницю, як пахли домівки стародавніх римлян у І ст. н.е.

понеділок, 10 серпень 2026, 20:50

На той час транзитна торгівля охоплювала практично всі країни Європи, Азії та Африки, а також "варварські" племена, котрі мали що запропонувати своїм більш цивілізованим і заможним сусідам. Учені вперше проаналізували вміст домашніх курильниць у місті,...