Вино і пиво покращать здоров'я? Вчені дійшли до несподіваного висновку

Вчені розповіли про корисні властивості вина і пива, які в помірних дозах можуть зміцнити здоров'я та знизити ймовірність розвитку хвороб. Про це йдеться в статті видання "НВ". Водночас автори зазначають, що користь алкоголю є суперечливим питанням, передають Патріоти України

Існує термін "французький парадокс", який означає, що у французів нібито знижені показники серцево-судинних і онкологічних захворювань через звичку до вживання сухого червоного вина. Проте жителям країн Європи, де поширений культ пива, є чому радіти: за деякими дослідженнями пиво може бути не менш корисним.

У вині міститься речовина ресвератрол, яка первинно є в чорниці й винограді для захисту від паразитів. Його вживання має переваги для організму ссавців. Експерименти на гризунах показали, що ця сполука може знижувати рівень цукру в крові, перешкоджати розвитку хворих клітин і боротися із запальними процесами.

Важливо пам'ятати, що ресвератрол міститься тільки в червоному вині, наприклад, у сортах Кишмиш Азос, Чарлі, Агат Донський, Томпсон, Каберне Совіньон, Сапераві, Таннат та інших. Водночас його кількість збільшується у процесі виробництва.

Також існують наукові докази певної користі пива для організму. У 2016 році професор Демосфен Панагіотакос опублікував дослідження, згідно з яким вино і пиво однаково знижують ризики серцевих захворювань.

Це підтверджує дослідження вчених з Іспанії, де стверджується, що вживання обмеженої кількості пива може надавати такий же позитивний ефект, як і червоне вино. Також науковці стверджують, що невеликі дози хмільного напою допомагають знизити ризики появи серцевих захворювань і діабету другого типу. Варто пам'ятати, що це стосується не магазинного, а так званого крафтового та нефільтрованого пива.

Через спеку в Римі з-під вод Тибру показалися залишки мосту Нерона

п’ятниця, 14 серпень 2026, 11:40

У річці Тибр у Римі, внаслідок обміління, неподалік від базиліки Святого Петра, виявилися залишки стародавнього мосту, передають Патріоти України з посиланням на AP. Міст, відомий як міст Нерона, названий на честь колишнього римського імператора, колис...

Проїхала на жовтий і пішла до суду: Українка не лише скасувала штраф, а й отримала компенсацію

п’ятниця, 14 серпень 2026, 11:30

Придніпровський районний суд Черкас частково задовольнив позов місцевої водійки до Головного управління Нацполіції та Державної казначейської служби. Жінка домоглася скасування штрафу за проїзд перехрестя на жовтий сигнал світлофора, а також отримала 3...