Виникають проблеми із серцем: Ще одна країна підтвердила побічний ефект після вакцинації Pfizer

В Японії у семи громадян виявили побічний ефект у вигляді запалення серцевого м’яза (міокардит) після вакцинації від коронавірусу препаратом Pfizer. Про це повідомляє NHK з посиланням на дані Міністерства охорони здоров’я країни, передають Патріоти України.

За офіційними даними, станом на 30 травня 9,76 мільйона осіб в Японії отримали вакцину Pfizer. У семи осіб у віці від 20 до 69 років діагностували міокардит або перикардит. У шести з них симптоми виявили після другої дози щеплення. МОЗ Японії заявив, що серйозних побоювань з приводу безпеки, які можуть вплинути на програму вакцинації, немає. Однак у відомстві продовжать збір даних про побічні ефекти як всередині країни, так і за кордоном.

Важкі часи... У Києві закриваються ресторани, кафе та книгарні: які заклади припинили роботу

четвер, 29 жовтень 2026, 21:45

У Києві низка закладів громадського харчування та книгарень припинила роботу або оголосила про закриття. Серед них – окремі локації ресторанних мереж, кафе, кондитерська та книжкові магазини. Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на заяви закладів...

Приїхав підтримати українців: Актора з «Гри престолів» побачили у київському метро (відео)

четвер, 29 жовтень 2026, 21:02

Актора Ніколая Костера-Вальдау, відомого за роллю Джеймі Ланністера в серіалі «Гра престолів», помітили в Україні. Зокрема, в соцмережах зʼявилися його фото на одній зі станцій метро в Києві, також він відвідав виставу ветерана війни Володимира Туки «О...