Випробовування Мальва-Електро завершено: В Україні стартує виробництво першого серійного електробуса. Розробник розкрив головні характеристики свого дітища

Головним стримуючим фактором в заміні дизельних автобусів на вулицях українських міст, як і обсягів виробництва, стане ціна екологічного аналога Мальви з двигуном ВЗ

Електробус Мальва-Електро. (Фото: Укравтопром)

Корпорація Еталон презентувала свій перший електробус Мальва-Електро. Наразі він пройшов усі випробування і готується до сертифікації. Електробус розрахований на перевезення 53 пасажирів, передають Патріоти України.

Він обладнаний літій-іонною батареєю ємністю 185 кВт-год, що забезпечує запас ходу 200 км. Вся електрична складова розміщена у надбудові на даху.

В корпорації Еталон зазначили, що електробус буде приблизно втричі дорожчий за дизельну версію, яка зараз коштує $100-$110 тис.

Електробус створено на базі міського дизельного автобуса А086 Мальва, який представили торік.

Як повідомило агентство Інтерфакс Україна, корпорація Еталон у 2024 році реалізувала близько 250 нових автобусів, що на 20,5% менше, ніж у 2023 році.

Корпорація Еталон створена у 2003 році, до її складу входять 12 підприємств, зокрема Чернігівський автозавод, що випускає автобуси різних класів і тролейбуси.

Висновки по літній кампанії

субота, 6 вересень 2025, 18:56

Зараз той випадок, коли розвивається «інерційний сценарій»:. 1. Рашистам, з одного боку, не вдалося реалізувати проголошені і розпіарені амбітні цілі «лєтнєго наступлєнія». Але заспокоюватись «втратою лише 1% території» — злочинне недбальство. Бо бульд...

Не так "солодко"! Які міфи про освіту існували в СРСР і яким було навчання насправді

субота, 6 вересень 2025, 18:12

Освіта в Радянському Союзі й досі оточена численними міфами. Дехто переконаний, що саме там існувала "найкраща у світі школа", і навіть шукає старі підручники, аби навчати дітей "як колись". Проте, за словами дослідників системи, ці твердження мають бі...