Експерт паливного ринку Дмитро Льоушкін, який на початку року попереджав про можливість зростання ціни на пальне через січневе підвищення акцизів на паливо, зростання ціни на нафту та курс валют, розповів про проблему водіїв, причиною якого стало різке похолодання.
«Зимового дизеля немає, від слова „зовсім“. Зима, як завжди, настала у лютому раптово. Ніхто не напружувався із завозом зимового дизеля, всіх влаштовувала „європейська зима“ з документами, що фільтрується до мінус 21. Такий дизель на всіх АЗС. У результаті при -10 він чомусь перестав фільтруватися і почав випадати білим осадом», — пише експерт на своїй сторінці у соцмережах.
За його словами, наразі власники АЗС «судомно намагаються щось зробити». Хтось ллє керосин в резервуари, хтось — антигель, хтось — гальмівну і бензин.
«Ну, а що робити? Паливну весною ремонтувати водіям, а їхати і продавати ПММ зараз треба. Ось такі справи в країні із приходом зими у лютому, бо хто ж її чекав-то», — резюмував Льоушкін.
В таких умовах, коли пальне «не витримує» низьку температуру та замерзає в баках, забиваються паливні фільтри, що робить неможливим експлуатацію транспорту. З ладу виходять і фільтри, і паливна система, через що автівки не заводяться.
У 2025-му році для виходу на пенсію залежно від страхового стажу необхідно від 15 до 32 років, але водночас ПФУ пропонує українцям механізм зростання своєї майбутньої пенсії. Також можна збільшити розмір пенсії близької людини, наприклад, батьків, пере...
За прогнозом синоптиків Укргідрометцентру, похолодання в Україні набере обертів і знизить температуру до зимових показників, зазначають Патріоти України. Погода в понеділок, 17 березня, багатьох налякає нічним морозом. Місцями пройде дощ з мокрим сніго...