У Державному агентстві автомобільних доріг України порекомендували почати перехід на зимові шини через погіршення погодних умов, повідомляють Патріоти України.
Шини, які призначені окремо для зими, і окремо для літа, мають відмінності за складом матеріалу, з якого вони зроблені, і малюнку протектора.
Зимова гума, на відміну від літньої, м’якша. Вже при температурі вище +10 градусів зимові шини починають гірше працювати, сильніше нагріваються під променями сонця і від теплого асфальту, стають м’якші, швидше стирається малюнок протектора. А шипована гума - мало того, що зношується з настанням теплої погоди, шипи на мокрому асфальті подовжують гальмівний шлях і взагалі роблять некомфортною поїздку по сухій дорозі.
Укравтодор вважає, що температура повітря повинна бути, в середньому, близько +7 градусів. За таких умов можна міняти гуму.
Зимові моделі гуми краще утримують авто на снігу і при ожеледиці, а також зменшують гальмівний шлях, завдяки своїй конструкції. Зверніть увагу на класифікацію зимових шин: європейські (для м’яких зим, коли температура повітря опускається не надто низько і випадає невелика кількість снігу), скандинавські (для більш суворих зим, коли випадає велика кількість опадів), шиповані (для їзди по крижаній дорозі).
Зміна літньої гуми на зимову українським законодавством не регулюється. У відповідній постанові КМУ № 1306 (31.4) йдеться тільки про те, що заборонено їздити на транспортних засобах з несправностями та невідповідністю певним умовам.
У Великій Британії чоловік отримав замовлення на фарбування паркану одного з лондонських мешканців. За свою роботу маляр не отримав оплату, тому він вирішив провчити замовника. Про це 7 червня повідомило медіа Daily Record, передають Патріоти України. ...
Український військовий, якого вдалося звільнити з російської неволі в межах обміну полоненими, вперше за тривалий час зателефонував до своєї мами. Зворушливе відео показав уповноважений Верховної Ради з прав людини Дмитро Лубінець, повідомляють Патріот...