
Американські дослідники з жіночих лікарень Брігхем у Бостоні встановили, який популярний продукт підвищує ризик передчасної смерті, повідомляють Патріоти України.
За допомогою різних методів, у тому числі аналіз сечі, визначалася кількість спожитої солі впродовж 24 годин за кілька днів. Такі дані дозволили вченим визначити рівень надходить в організм солі.
Експеримент тривав протягом 24 років, за цей час померли 272 людини. Вчені встановили прямий зв'язок між кількістю споживаної солі і ризиком смерті.Дослідження показало, що при діапазоні 1200-9000 міліграм хлориду натрію в день найнижчий рівень споживання був найбезпечнішим.
Метод золотого стандарту виявив прямий лінійний зв'язок між збільшенням споживання натрію та збільшенням ризику смерті.
Громадянка Польщі, яка чотири роки навчалася у Львівському національному університеті імені Івана Франка, не змогла отримати диплом бакалавра навіть після успішного завершення навчання та захисту кваліфікаційної роботи, передають Патріоти України. Як в...
У Свердловській області РФ суд виніс довічний вирок Артему Бучину, який убив свою колишню дружину та її семирічну доньку, передають Патріоти України. За даними слідства, трагедія сталася під час конфлікту між чоловіком і його ексдружиною. Під час сварк...