Абоненти компанії "Укртелекому" не можуть розірвати з нею договори на обслуговування. У Києві співробітники компанії закрилися в будівлі сервісного центру і без пояснення причин не хочуть впускати всередину клієнтів. Подібним чином недавно вчинили і співробітники філії компанії в Луцьку. Про це повідомляють Патріоти України 4 червня 2020 року з посиланням на "Суспільне".
Як розповів один з клієнтів "Укртелекому", останнім часом у нього перестали працювати послуги інтернету і телефонного зв'язку, що надаються столичною філією компанії. Він подзвонив на гарячу лінію "Укртелекому" і оператор направив його в сервісний центр, який розташований в Києві на Оболоні за адресою проспект маршала Малиновського, 19-А.
Приїхавши, він виявив, що центр обслуговування закритий, а у будівлі зібралися абоненти з такою ж проблемою. Сервіси компанії у користувачів не працюють більше місяця, але рахунки за їх оплату надходять, тоді як розірвати договори з компанією клієнти не мають можливості.
При цьому на дверях сервісного центру "Укртелекому" висить табличка з оголошенням про те, що компанія "тимчасово не приймає клієнтів" через карантин, однак всередині перебувають співробітники без масок.
У відповідь на спроби абонентів потрапити всередину будівлі для отримання пояснень, співробітники викликали приватну охорону, щоб вона вивела людей з бізнес-центру, де розташований офіс Укртелекому.
Обурені клієнти викликали на місце події поліцію, яка зареєструвала колективну заяву з приводу шахрайства та поїхала. Схожа ситуація сталася в Луцьку, де працівники "Укртелекому" відмовлялися приймати заяви на розірвання договорів і погодилися зробити це тільки після втручання поліції. Разом з тим, в "Укртелекомі" повністю заперечують проблему.
"Укртелеком продовжує свою безперервну діяльність в умовах карантину, обслуговуючи тисячі абонентів, які звертаються в компанії по різних каналах комунікації щодня - відвідавши відкритий Центр обслуговування абонентів, зателефонувавши в контакт-центр, заповнивши форму зворотного зв'язку на сайті компанії в розділі "Допомога" або написавши в особисті повідомлення на сторінці Укртелеком в соціальній мережі Facebook ", - запевнила прес-служба компанії.
Американський природоохоронець Пол Росолі дозволив величезній змії з'їсти себе живцем на камеру. Це сталося ще 2014 року під час роботи над документальним фільмом для каналу Discovery, пише LADbible, передають Патріоти України. У суперечливому фільмі п...
Рідкісний амулет віком 1600 років, знайдений археологами у стародавньому місті Адріанополіс (європейська частина сучасної Туреччини.-ПУ), містить зображення Соломона, який перемагає диявола. Ця знахідка апелює до вилучених з канонічної Біблії віршів, д...