
Онкологи з Оксфордського університету виявили, що вживання курки і іншого білого м'яса шкодить здоров'ю, передають Патріоти України.
З 2014 по 2016 рік експерти спостерігали за станом здоров'я 475 тис британців у віці 37-73 років. Вчені записували дані учасників про споживання м'яса.
До кінця другого року у 23 тисяч учасників дослідження розвинулися онкозахворювання. Вченим вдалося виявити зв'язок між вживанням курки і розвитком неходжкінської лімфоми.
Крім того, вживання курячого м'яса збільшувало ймовірність виникнення раку простати у чоловіків, а також меланоми у людей обох статей. Ризик виникнення пухлин підвищувався при споживанні від 30 грамів білого м'яса в день.
В Україні почали активно знижуватися ціни на черешню з місцевих господарств через великі обсяги пропозиції як місцевої, так й імпортної продукції, передають Патріоти України з посиланням на проєкт EastFruit. Наразі місцева черешня надходить у продаж за...
В Україні найближчим часом презентують новий проєкт пенсійної реформи. Він, зокрема, має передбачити варіант значного збільшення розміру пенсії (заміщення), передають Патріоти України. Про це йдеться в публікації OBOZ.UA. Фактичний прожитковий мінімум ...