
Стюардеса однієї з популярних в світі авіакомпаній розповіла, чому пасажирам не можна мінятися місцями на борту літака під час рейсу, передають Патріоти України.
В першу чергу, за словами бортпровідниці, така вимога пов'язана з процесом обслуговування клієнтів – зокрема, мандрівникам важливо перебувати саме на закріплених за ними місцях, якщо при бронюванні вони замовляли спеціальне харчування або вказували на харчову алергію. Крім того, особливу роль відіграє рівномірний розподіл балансу в салоні повітряного судна.
"Всі літаки функціонують в умовах стабільності. Щоб постійно її підтримувати, від зльоту до приземлення, необхідно враховувати загальну вагу і його розподіл на борту", – пояснила стюардеса.
Також члени екіпажу відзначають, що пасажирам не слід намагатися пересісти, наприклад, з крісел економ-класу на місця в бізнес-клас, оскільки інші туристи, як правило, платять за обслуговування додаткові кошти.
Київський міський територіальний центр комплектування (ТЦК) тимчасово зупинив роботу збірного пункту у Дніпровському районі, ситуацію на якому 14 жовтня показала блогерка Раміна Есхакзай. Про це Міністерство оборони України повідомило у відповіді на за...
В Одесі тимчасово заборонили роботу готельно-ресторанного комплексу Palladium після інциденту з російською музикою. Про це у вівторок, 4 листопада, повідомив голова Одеської ОВА Олег Кіпер, передають Патріоти України. Кіпер зазначив, що на час перевірк...