
Стюардеса однієї з популярних в світі авіакомпаній розповіла, чому пасажирам не можна мінятися місцями на борту літака під час рейсу, передають Патріоти України.
В першу чергу, за словами бортпровідниці, така вимога пов'язана з процесом обслуговування клієнтів – зокрема, мандрівникам важливо перебувати саме на закріплених за ними місцях, якщо при бронюванні вони замовляли спеціальне харчування або вказували на харчову алергію. Крім того, особливу роль відіграє рівномірний розподіл балансу в салоні повітряного судна.
"Всі літаки функціонують в умовах стабільності. Щоб постійно її підтримувати, від зльоту до приземлення, необхідно враховувати загальну вагу і його розподіл на борту", – пояснила стюардеса.
Також члени екіпажу відзначають, що пасажирам не слід намагатися пересісти, наприклад, з крісел економ-класу на місця в бізнес-клас, оскільки інші туристи, як правило, платять за обслуговування додаткові кошти.
Після понад сорока років пошуків археологи нарешті виявили давно втрачений храм Зевса в Лимирі - одному з найвідоміших давніх міст Східної Лікії, передають Патріоти України. Храм, про існування якого дослідники знали з написів ще з 1982 року, залишався...
Мобілізація в Україні дає достатню кількість людей, проте фронт все одно відчуває дефіцит. Причина не в роботі ТЦК, а в дисципліні. Значна частина військових самовільно залишає частини (СЗЧ) або відмовляється виконувати бойові завдання. Таку думку висл...