
ПриватБанк потрапив у скандал через банкомат, який "з'їв" 20 тисяч гривень особистих коштів українки. А після запевнень повернути гроші протягом 30 хвилин, виявилося, що питання буде розглядатися протягом тижня. На фінансову установу поскаржилися на сайті "Мінфін" у розділі "Відгуки", передають Патріоти України.
"Вставила картку в банкомат, натиснула зняття грошей 20000 грн. Банкомат почав перезавантажуватися, карту віддав, гроші - ні. Відразу набрала 3700, оператор сказав, що гроші повернуть протягом 30 хвилин. Другий раз - гроші повернуть протягом 24 год. Через час вже інший оператор сказав, що гроші повернуть протягом 7 днів після розгляду заявки. Це не кредитні гроші! Це особисті кошти", - пише невдоволена клієнтка.
Жінка не може зрозуміти, навіщо так довго чекати, на що їй відповіли, що це "внутрішнє правило банку". "ПриватБанк", як списувати відсотки, штрафи і незрозумілі нарахування - про це Ви не забуваєте!" - пише жінка. В банку відповіли, що перш ніж повернути гроші, необхідно провести інкасацію, щоб точно переконатися, були видані кошти чи ні.
"На цей час очікується проведення та звірка результатів інкасації. Це дозволить нам переконатися в тому, що кошти не були видані і визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми вас повідомимо додатково", - відповіли представники ПриватБанку.

У Польщі, яка прихистила більшу частину українських біженців, продовжують будувати плани щодо скорочення допомоги українцям, яких російська агресія змусила залишити домівки. Цього разу вже з 4 березня планується скасувати особливий статус для українськ...
Виконувач обов'язків міністра енергетики Артем Некрасов наголосив, що щоденні російські атаки та суттєве зниження пропускної здатності мереж не дозволяють наразі відмовитися від графіків обмежень. Про це міністр розповів під час брифінгу, передають Пат...