
Все більше українців у Польщі розглядають варіант відкриття власної справи. Проте перед стартом варто проаналізувати ринок і зважити ризики. Є напрямки, де конкуренція настільки висока, що вийти на прибуток без унікальної концепції буде складно. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на InPoland.
Наприклад, у Польщі значна кількість кав’ярень та перукарень, і нові заклади без чіткого позиціонування ризикують залишитися непоміченими. За даними Inwestycje.pl, найпоширеніші помилки підприємців – відсутність аналізу попиту, вибір перенасиченої галузі та слабкий маркетинг.
Також слід бути обережними з туристичними агентствами, що працюють у класичному форматі. Більшість поляків користується онлайн-платформами для бронювання подорожей, що робить традиційні офлайн-агентства менш актуальними.
Ще один ризикований напрям – магазини імпортних товарів без чіткої спеціалізації. Такі проєкти часто програють великим ритейлерам і маркетплейсам через обмежений асортимент і складну логістику. Польський ринок відкритий для нових ідей, але вимагає добре підготовлених рішень і глибокого розуміння цільової аудиторії.
У Сумах 60-річного художника суд визнав винним у розбещенні дітей. Про це 14 листопада повідомив у Facebook генеральний прокурор Руслан Кравченко, передають Патріоти України. Генпрокурор поінформував, що розбещення відбувалися під виглядом уроків живоп...
У ніч на 15 листопада у Хмельницькому з реабілітаційного центру для диких тварин втекло два леви. Про це повідомив "Суспільному" директор центру Сергій Пальохін, передають Патріоти України. "Уночі невідомі зламали замки на дверях вольєра, я виявив це з...