Запобігає раку: Вчені розповіли про рятівну дієту

Дієтологи порадили замінити червоне м'ясо рибою або м'ясом птиці для зниження ймовірності розвитку онкологічних захворювань. Про це повідомляє Міжнародне агентство з вивчення раку (МАВР), передають Патріоти України

Для запобігання раку вчені радять відмовитися від куріння, алкоголю, неправильного харчування і малорухливого способу життя.

"З'їдаючи більше 100 грамів м'яса в день, людина на 17 відсотків підвищує ризик захворіти на рак. Також надмірне споживання червоного м'яса і продукції з нього може привести до новоутворень в товстому кишечнику. Канцерогенними можуть бути і продукти глибокої переробки, наприклад ковбаси, нагетси і піца", – йдеться у заяві.

Для зменшення ймовірності розвитку раку радять їсти риб'ячий жир, а також продукти з великою кількістю клітковини (овочі, фрукти), оскільки вони володіють захищаючим від раку ефектом.

Шторка у ванній більше не потрібна? Дизайнери радять сучасну альтернативу

субота, 15 серпень 2026, 10:30

Звичайна шторка для душу — далеко не єдиний спосіб відокремити душову зону. Для невеликих ванних кімнат дедалі частіше розглядають гнучке, або м’яке, скло — прозорий матеріал, який може стати практичною альтернативою традиційній шторці, передають Патрі...

Картини Ренуара, Сезанна та Матісса на мільйони євро знайшли після гучної крадіжки в Італії

субота, 15 серпень 2026, 10:25

В Італії правоохоронці знайшли три картини французьких художників, які викрали в березні з приватного музею Фонду Маньяні-Рокка неподалік Парми, передають Патріоти України. Йдеться про роботи П'єра Огюста Ренуара, Поля Сезанна та Анрі Матісса. Їх вияви...