У Києві служба таксі Bolt заблокувала обліковий запис водія , який забризкав пасажирку з 6-річною дитиною газовим балончиком. Про це у коментарі ЗМІ розказав керівник напряму замовлення поїздок компанії Bolt в Україні Сергій Павлик, передають Патріоти України.
"Ми одразу заблокували обліковий запис водія і відключили його від платформи Bolt. Наразі ми з’ясовуємо всі деталі інциденту. Ми готові співпрацювати з поліцією та надати їй всю необхідну інформацію", - зазначив він.
Павлик наголосив, що усі поїздки Bolt застраховані. Тому у разі отримання ушкоджень пасажир може звернутися до компанії Bolt за страховим відшкодуванням. "Закликаємо користувачів одразу повідомляти службу підтримки Bolt про будь-які проблеми, які виникають у дорозі", - зазначили у службі таксі.
"Ми просимо максимально детально зазначати обставини пригоди. Так, наприклад, повідомлення із розгорнутим описом ситуації грубого поводження з пасажиром є приводом для негайного блокування акаунта водія", - підсумував Сергій Павлик.
Нагадаємо, у Києві таксист забризкав пасажирку з 6-річною дитиною газовим балончиком після того, як вона відмовилася з ним їхати. Клієнтка таксі з дитиною не попередила водія про необхідність у салоні автокрісла. Це, за словами жінки, розлютило таксиста, спочатку він почав грубо лаятися, а потім застосував балончик.
Ще торік мала б закінчитися палка дискусія щодо переведення годинників на літній і зимовий час, коли у Верховній Раді був підтриманий законопроєкт про скасування переходу, передають Патріоти України. Українці повинні були залишитися на зимовому часі, я...
Наприкінці літа Кабінет міністрів схвалив законопроєкт, що передбачає оподаткування продажів та послуг через інтернет. Новий податок буде стягуватися з кожної операції на онлайн-платформах. Кого торкнеться "податок на OLX", скільки доведеться платити т...