У Києві служба таксі Bolt заблокувала обліковий запис водія , який забризкав пасажирку з 6-річною дитиною газовим балончиком. Про це у коментарі ЗМІ розказав керівник напряму замовлення поїздок компанії Bolt в Україні Сергій Павлик, передають Патріоти України.
"Ми одразу заблокували обліковий запис водія і відключили його від платформи Bolt. Наразі ми з’ясовуємо всі деталі інциденту. Ми готові співпрацювати з поліцією та надати їй всю необхідну інформацію", - зазначив він.
Павлик наголосив, що усі поїздки Bolt застраховані. Тому у разі отримання ушкоджень пасажир може звернутися до компанії Bolt за страховим відшкодуванням. "Закликаємо користувачів одразу повідомляти службу підтримки Bolt про будь-які проблеми, які виникають у дорозі", - зазначили у службі таксі.
"Ми просимо максимально детально зазначати обставини пригоди. Так, наприклад, повідомлення із розгорнутим описом ситуації грубого поводження з пасажиром є приводом для негайного блокування акаунта водія", - підсумував Сергій Павлик.
Нагадаємо, у Києві таксист забризкав пасажирку з 6-річною дитиною газовим балончиком після того, як вона відмовилася з ним їхати. Клієнтка таксі з дитиною не попередила водія про необхідність у салоні автокрісла. Це, за словами жінки, розлютило таксиста, спочатку він почав грубо лаятися, а потім застосував балончик.
Під час проведення основної сесії національного мультипредметного тесту(НМТ) в одного з абітурієнтів знайшли шпаргалку з таблицею множення. Про це розповіла директорка Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) Тетяна Вакуленко в етері телема...
25 червня Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) оголосило в Telegram, що звільняє з посади одного зі своїх детективів, передають Патріоти України. "За результатами дисциплінарного провадження директор НАБУ ухвалив рішення звільнити детектива г...