У компанії "Київстар" пояснили, що сьогоднішній збій у роботі мобільного оператора виник не через нову атаку. Про це в ефірі "Радіо Свобода" заявила представниця компанії Анна Захараш, передають Патріоти України.
"Після такою масштабної атаки, яка була 12 грудня, нам потрібен час. Тому, власне, сьогодні відбувається технічний збій. Ми відновлюємо сервіси для того, щоб стабілізувати послуги по всій Україні. Складнощі є у декількох містах, зокрема південних та західних областях. Це подолання наслідків попередньої атаки", – пояснила Захараш.
За її словами, короткострокові збої абоненти ще можуть відчувати найближчим часом. Також вона додала, що застосунок "Мій Київстар" уже працює. Наразі фахівці відновлюють голосові послуги зв'язку.
Від 2026 року ціни на електроенергію для побутових споживачів (від грудня до грудня відповідних років) щорічно зростатимуть на 15% (плюс-мінус 5%). Про це йдеться в листі Мінекономіки №3011-02/30287-03 з уточненими сценарними умовами функціонування еко...
У понеділок, 8 вересня, планових чи екстрених відключень електроенергії не заплановано. Проте ситуація в енергосистемі складна. Про це повідомили у ДТЕК, передають Патріоти України. "Шановні клієнти! Розпоряджень про застосування стабілізаційних чи ек...