Збій в "Укрзалізниці" стався через масштабну кібератаку: Як купити чи повернути квитки

Збій в роботі систем "Укрзалізниці" 23 березня стався через масштабну таргетовану кібератаку. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та наразі продовжується, передають Патріоти України.

"Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її і найпідлішими кібератаками!".

У компанії пояснюють, що оскільки й раніше "Укрзалізниця" ставала обʼєктом кібератак ворога, в компанії впроваджені протоколи резервування.

Вказано, що остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із "бекапів" фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості.

Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними і протягом цього дня компанія планує працювати працювати в офлайн-режимі.

Як наразі працює "Укрзалізниця":

  • квитки продаються через каси. Каси посилюють персоналом, розширюють графіки роботи;
  • на 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн);
  • у крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу – прямуйте безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти проїзд на місці (вибачення заздалегідь, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнуть довезти всіх).

Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25.03

  • наполегливо просять не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра;
  • УЗ обіцяє поінформувати відразу по відновленню онлайн сервісів.

Як повернути квитки?

Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Заявку про повернення оброблять протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.

Про будь-які інші нестандартні випадки просять повідомляти на services.uz.gov.ua@gmail.com.

Дитина не розуміла ступінь небезпеки: У Вінниці чоловік виманив 12-річну дівчинку на зустріч і зґвалтував

п’ятниця, 5 грудень 2025, 22:51

Поліція затримала 43-річного мешканця Вінниці, який підозрюється у сексуальному насильстві щодо 12-річної дівчинки. За інформацією слідства, вінничанин, який є приватним підприємцем, спершу спілкувався з дитиною у месенджері, а потім вчинив злочин під ...

Митець підписав документ, не читаючи?: Екскрадник Авакова засвітився у масштабному скандалі з картинами відомого художника

п’ятниця, 5 грудень 2025, 20:11

Син колишнього народного депутата, ексрадника міністра внутрішніх справ Арсена Авакова Михайла Апостола отримав виключну ліцензію на використання авторських прав на всі картини легендарного художника Івана Марчука терміном на 100 років, повідомляють Па...