
Жителька Австралії отримала щеплення від коронавірусу препаратом AstraZeneca і потрапила в лікарню зі страшними плямами й синцями на тілі. Про це повідомляють Патріоти України із посиланням на Daily Mail.
Побічні ефекти вакцинації помітила донька 80-річної жінки – спочатку плями з'явилися на язиці, а потім почали проявлятися по всьому тілу. "Скрізь, де вона торкалася свого тіла, одразу з'являвся величезний темний синець", – розповіла жінка.
Повідомляється також, що у жінки різко впала кількість тромбоцитів, в лікарні їй зробили два переливання крові. Лікарі припускають, що їй доведеться видалити селезінку. На думку медиків, стан австралійки найімовірніше пов'язаний з вакциною AstraZeneca. Вже було вирішено, що другу дозу їй вводити не будуть. Також в країні розпочали розслідування з приводу цього інциденту.
За кордоном наразі перебувають близько 5 мільйонів українських громадян, але реалістичним буде очікування щодо повернення 30% з них. Решта ж може назавжди лишитися в інших країнах, оскільки вже закріпилася за кордоном, передають Патріоти України. Як по...
У Хмельницькому військовослужбовець ЗСУ встановив на власну Tesla Model Y номерні знаки військового зразка, щоб уникати автоматичної фіксації порушень швидкісного режиму. За це його притягнули до адміністративної відповідальності та оштрафували. Про це...