У перший день закритого метрополітену Київ зупинився в заторах. Із самого ранку 18 березня, на зупинках зібралися натовпи людей, які намагаються дістатися до роботи чи у справах, зазначають Патріоти України.
Як змінилась ситуація з наземним транспортом взагалі? Деякі великі компанії, банки і держструктури організували для своїх співробітників автобуси або навіть таксі.
"Ми помітили на Академмістечку автобуси, які розвозили людей до відділень Ощадбанку. За таким же принципом працювали й інші банки. Дуже багато різних автобусів із назвами різних компаній", – йдеться у повідомленні.
Водночас у маршрутках і тролейбусах значно більше людей, ніж 10 або 20, як встановлено правилами карантину. Адже, коли двері транспортного засобу відкриваються, водій не в змозі відраховувати пасажирів.
Впадає в очі й те, що більшість людей стоїть на зупинках без масок, без цих захисних засобів вони заходять і в салони маршруток.
За умовами карантину, з 18 березня в маршрутках одночасно не можуть пересуватися більш десяти пасажирів, а в автобусах, тролейбусах і трамваях - не більше 20.Крім того, не дотримуються заходів безпеки і на зупинках громадського транспорту. Людей просили не збиратися у величезні черги.
Сонячні електростанції є одними з найпопулярніших джерел відновлювальної енергії. Проте все частіше недоліком СЕС називають те, що для їхнього будівництва потрібно чимало територій. Саме тому вчені з Національної лабораторії відновлюваної енергії США п...
В Україні замість МСЕКу запрацювала нова система оцінювання функціонування особи. Як вона працюватиме? Нова система оцінювання функціонування особи від 1 січня замінила МСЕКи. Уже створено понад півтори тисячі експертних команд. І це має вирішити пробл...