Зморшки зникають за вісім місяців: Вчені випадково відкрили потужний засіб проти старіння

Американські вчені вже провели дослідження за участю 13 осіб старше 40 років.

Вчені випадково відкрили потужний засіб проти старіння, а крім того, воно нормалізує метаболізм, при цьому побічних ефектів не має, повідомляють Патріоти України із посиланням на Sun.

Дослідники Дрексельского університету у Філадельфії в США випадково відкрили ліки проти старіння, які позбавляють зморшок за вісім місяців і запобігають віковій зміні кольору шкіри. Для отримання позитивного ефекту крем з препаратом наносять на обличчя.

Американські вчені провели дослідження за участю 13 осіб старше 40 років. Експеримент проводили протягом восьми місяців, протягом яких випробуваним наносили на обличчя крем з рапаміцином - медичним препаратом від відторгнення органів після хірургічної операції. Після закінчення зазначеного періоду в учасників дослідження зникли зморшки і пігментні плями, а шкіра стала більш однорідною. Кожні два місяці випробовувані здавали аналіз крові. В результаті з'ясувалося, що рапаміцин змінює шкіру на клітинному рівні.

Позитивний ефект виникає, так як препарат проти відторгнення органів блокує утворення в організмі білка p16, який сприяє появі зморшок. При вживанні ліків підвищується вироблення колагену, який відновлює шкіру. Помітних змін вдалося досягти після восьми місяців використання препарату. Вчені проводять нові дослідження, щоб виявити негативні наслідки для здоров'я людини від ліків.

Леся Нікітюк позувала на тлі квітучих сакур та дещо оголила (фото)

п’ятниця, 23 квітень 2021, 0:22

Телеведуча закликала українців їхати до Вінниці. Українська телеведуча Леся Нікітюк покрасувалася стрункою фігурою, оголивши прес. Нові знімки вона опублікувала у своєму Instagram, передають Патріоти України.

З архіву ПУ. Розплата: Вчені знайшли шокуючий зв'язок між благополуччям країн і смертністю від коронавірусу