"Змусили жінок. У кращих радянських традиціях": Данцеві, який мив вікно поїзда шваброю, влаштували показове прибирання в депо "УЗ"

Журналіст був обурений тим, що важливі аспекти роботи залізниці досі не автоматизовані.

Данцеві, який обурився брудом в поїзді "Укрзалізниці" і сам вимив шваброю брудне вікно, провели екскурсію по депо і влаштували показове прибирання вагона. Про подробиці цієї зустрічі розповів сам данський журналіст Йоханнес Вамберг Андерсен, передають Патріоти України.

Крім нього, на зустрічі були керівник пасажирського напрямку "Укрзалізниці" Олександр Перцовський і міністр інфраструктури України Владислав Криклій. Захід затягнвся на більш, ніж півтори години.
Андерсен озвучив українським чиновникам свої ідеї щодо реформування залізниці. Зокрема, запропонував виділити 20% дорожнього фонду з проекту "Велике будівництво" на поліпшення залізничної інфраструктури. І данцеві здалося, що чиновники звернули увагу на цю ідею. А міністр Криклій навіть запропонував створити онлайн-систему, де пасажири зможуть дізнатися дату миття кожного вагона.
"Спочатку у нас була ділова розмова, я висловив свої зауваження та пропозиції щодо роботи УЗ. На всі мої пропозиції Перцовський і Криклій відповідали "так-так", але ніякої конкретики немає. Хоча в мене була конкретна пропозиція: докупити "головки" до потягів Хюндай. Але Перцовський сказав, що це занадто дорого. А як інакше? Для реформи потрібна політична воля на найвищому рівні, навіть вище міністра інфраструктури. У залізницю держава повинна вкладати гроші. навіть якщо окремо взяті перевезення є збитковими, то в цілому підвищення мобільності населення сприяє економічному зростанню. Зрозуміло, що витрати зростуть, але це невеликі гроші, враховуючи ефект для економіки. Але вони до сих пір мислять вузькими рамками: мовляв, грошей немає, і все", - вважає Андерсен.
Після цього перед іноземцем показово вимили вагон поїзда: на очах Андерсена чотири співробітниці "Укрзалізниці" зайнялися генеральним прибиранням. "Цей акт показового прибирання був заздалегідь запланований. Цікавий момент: вагон мила бригада з чотирьох жінок середнього віку. Це традиційно для країн СНД: жінки несуть на собі тягар важкої фізичної праці. Вони прийшли зі спецшвабрамі і помили переді мною один вагон поїзда вручну. Мовляв, це таке весняне прибирання. У них немає закритого опалюваного приміщення, тому, я так зрозумів, що взимку вагони взагалі не миються. Коли температура нижче 5 градусів. Це було таке непряме пояснення, чому той самий вагон, який я мив, був брудним. але я їздив на цьому поїзді багато разів - вагони брудні завжди: і навесні, і взимку, і влітку", - повідомив Андерсен.
При цьому навіть сам міністр інфраструктури Криклій залишився незадоволений якістю прибирання. Виявилося, що навіть після миття вагон залишається брудним. "Міністр провів рукою по жовтій смузі на вагоні - вона так до кінця і не відмилася. Вагон навіть після збирання залишається брудним. Криклій сказав, що треба поміняти технологію миття, вичитував підлеглих", - згадує Андрерсен.
Також для данця провели екскурсію по вагону, який заздалегідь помили і всередині. Однак сам вагон був новим: ні з ковроліном, а з лінолеумом, і з полками не з шкірозамінника, а з оксамиту. "Такі вагони набагато легше чистити, ніж 90% вагонів в Україні", - вважає Андерсен.
Також журналістові показали установку для автоматичної мийки вагонів. "Але проблема, яку також зазначив міністр, полягає в тому, що бруд з даху (який не змивається) потрапляє на мокрі боки поїзда і висихає, залишаючи вагон брудним від брудної води. Перцовський обіцяв вирішити цю проблему, але модернізація мийної установки, знову-таки, буде коштувати грошей", - коментує Андерсен.
Іноземець зізнається, що показов перибирання його зовсім не вразило. "Сподіваюся, що міністр дійсно зацікавлений в покращенні чистоти вагонів і в поліпшенні роботи залізниці в цілому. Але я не знаю, як цю зустріч і показову мийку сприймати. Вся ця історія нагадує типову радянську традицію, коли начальник заводу лає своїх підлеглих у присутності якоїсь комісії з Москви. Мене це прибирання не переконало. Тому що ніякої конкретики як не було, так і немає. А вагон так до кінця і не відмився", - резюмує Андерсен.
Джерело: Страна

Це може здивувати! Які професії значно підвищують ризик деменції - дослідження

п’ятниця, 19 квітень 2024, 11:30

Вчені дійшли висновку, що рутинна робота може сприяти погіршенню когнітивних здібностей і навіть стати передумовою розвитку деменції через невисокий рівень мозкової стимуляції під час професійної діяльності. Про результати дослідження пише CNN, переда...

Німеччина припиняє фінансову допомогу для українських біженців: Стало відомо, кому саме, чому і як

п’ятниця, 19 квітень 2024, 11:28

Уряд Німеччини, зіткнувшись із великою кількістю українських біженців, які відмовляються від пропозицій щодо працевлаштування, розглядає можливість припинення фінансової підтримки для цієї групи осіб. Згідно з останніми даними, 77% українських біженців...