Журналіст був обурений тим, що важливі аспекти роботи залізниці досі не автоматизовані.
Данцеві, який обурився брудом в поїзді "Укрзалізниці" і сам вимив шваброю брудне вікно, провели екскурсію по депо і влаштували показове прибирання вагона. Про подробиці цієї зустрічі розповів сам данський журналіст Йоханнес Вамберг Андерсен, передають Патріоти України.
Крім нього, на зустрічі були керівник пасажирського напрямку "Укрзалізниці" Олександр Перцовський і міністр інфраструктури України Владислав Криклій. Захід затягнвся на більш, ніж півтори години.
Андерсен озвучив українським чиновникам свої ідеї щодо реформування залізниці. Зокрема, запропонував виділити 20% дорожнього фонду з проекту "Велике будівництво" на поліпшення залізничної інфраструктури. І данцеві здалося, що чиновники звернули увагу на цю ідею. А міністр Криклій навіть запропонував створити онлайн-систему, де пасажири зможуть дізнатися дату миття кожного вагона.
"Спочатку у нас була ділова розмова, я висловив свої зауваження та пропозиції щодо роботи УЗ. На всі мої пропозиції Перцовський і Криклій відповідали "так-так", але ніякої конкретики немає. Хоча в мене була конкретна пропозиція: докупити "головки" до потягів Хюндай. Але Перцовський сказав, що це занадто дорого. А як інакше? Для реформи потрібна політична воля на найвищому рівні, навіть вище міністра інфраструктури. У залізницю держава повинна вкладати гроші. навіть якщо окремо взяті перевезення є збитковими, то в цілому підвищення мобільності населення сприяє економічному зростанню. Зрозуміло, що витрати зростуть, але це невеликі гроші, враховуючи ефект для економіки. Але вони до сих пір мислять вузькими рамками: мовляв, грошей немає, і все", - вважає Андерсен.
Після цього перед іноземцем показово вимили вагон поїзда: на очах Андерсена чотири співробітниці "Укрзалізниці" зайнялися генеральним прибиранням. "Цей акт показового прибирання був заздалегідь запланований. Цікавий момент: вагон мила бригада з чотирьох жінок середнього віку. Це традиційно для країн СНД: жінки несуть на собі тягар важкої фізичної праці. Вони прийшли зі спецшвабрамі і помили переді мною один вагон поїзда вручну. Мовляв, це таке весняне прибирання. У них немає закритого опалюваного приміщення, тому, я так зрозумів, що взимку вагони взагалі не миються. Коли температура нижче 5 градусів. Це було таке непряме пояснення, чому той самий вагон, який я мив, був брудним. але я їздив на цьому поїзді багато разів - вагони брудні завжди: і навесні, і взимку, і влітку", - повідомив Андерсен.
При цьому навіть сам міністр інфраструктури Криклій залишився незадоволений якістю прибирання. Виявилося, що навіть після миття вагон залишається брудним. "Міністр провів рукою по жовтій смузі на вагоні - вона так до кінця і не відмилася. Вагон навіть після збирання залишається брудним. Криклій сказав, що треба поміняти технологію миття, вичитував підлеглих", - згадує Андрерсен.
Також для данця провели екскурсію по вагону, який заздалегідь помили і всередині. Однак сам вагон був новим: ні з ковроліном, а з лінолеумом, і з полками не з шкірозамінника, а з оксамиту. "Такі вагони набагато легше чистити, ніж 90% вагонів в Україні", - вважає Андерсен.
Також журналістові показали установку для автоматичної мийки вагонів. "Але проблема, яку також зазначив міністр, полягає в тому, що бруд з даху (який не змивається) потрапляє на мокрі боки поїзда і висихає, залишаючи вагон брудним від брудної води. Перцовський обіцяв вирішити цю проблему, але модернізація мийної установки, знову-таки, буде коштувати грошей", - коментує Андерсен.
Іноземець зізнається, що показов перибирання його зовсім не вразило. "Сподіваюся, що міністр дійсно зацікавлений в покращенні чистоти вагонів і в поліпшенні роботи залізниці в цілому. Але я не знаю, як цю зустріч і показову мийку сприймати. Вся ця історія нагадує типову радянську традицію, коли начальник заводу лає своїх підлеглих у присутності якоїсь комісії з Москви. Мене це прибирання не переконало. Тому що ніякої конкретики як не було, так і немає. А вагон так до кінця і не відмився", - резюмує Андерсен.
Пізно ввечері у четвер, 30 січня, у Печерському районі Києва водій авто вистрілив у голову кур’єру Glovo. Інцидент стався біля метро «Звіренецька», Патріоти України. Постраждалий залишився живим, його врятував шолом, а пістолет виявився газовим. Відомо...
Українські переселенці (ВПО) можуть отримати субсидію на оренду житла, лише маючи офіційний договір на оренду. При цьому укласти такий договір можна відразу під час подання заявки на субсидії у філії Пенсійного фонду України (ПФУ), а орендодавцю буде к...