
Вчені з Китаю виявили, що мінерал мідь, який міститься у звичайній картоплі, може істотно покращувати роботу мозку та знижувати ризик деменції. Достатньо лише двох середніх картоплин на день, щоб отримати рекомендовану дозу - 1,22 мг міді, передають Патріоти України.
Дослідження, опубліковане в журналі Scientific Reports, базувалося на даних 2 420 американців і показало, що учасники з найвищим споживанням міді мали найкращі когнітивні результати, особливо ті, хто переніс інсульт.
«Дієтична мідь — критично важлива для здоров’я мозку», — зазначив провідний автор, професор Вейай Цзя.
Мідь допомагає:
Також вона бере участь у регуляції нейромедіаторів, які відповідають за пам’ять, мислення та навчання.
Надлишок міді може бути токсичним, тому варто дотримуватись рекомендованої денної норми — 1,2 мг для дорослих (19–64 років), згідно з рекомендаціями NHS.
У Британії на деменцію страждає майже 1 мільйон людей, і ця цифра може подвоїтися за два десятиліття. Також існують підозри, що низький рівень мінералів у питній воді, зокрема міді та магнію, може збільшувати ризик розвитку деменції.
Міноборони запускає нові контракти для служби в армії. Один з них - базовий - передбачає службу на посадах поза бойовими частинами, передають Патріоти України з посиланням на Міністерство оборони України. Що передбачає базовий контракт . Такий вид кон...
Найвища гора на нашій планеті — Еверест — сягає 8848 метрів над рівнем моря. Попри потужні геологічні процеси, які протягом мільйонів років формували гірські системи, на Землі немає вершин заввишки 10, 15 чи навіть 20 кілометрів. Вчені пояснюють це фун...